Symptomer

Har heldigvis sluppet unna den verste kvalmen tror jeg. Men det er jo tidlig enda ☺ har fryktelig ømme bryst, og de er blitt kjempe store. ☺ ellers hadde jeg en del stikking i magen tidligere, men det har gitt deg litt nå ☺ men det fikk jeg både i begge sidene, øvertste og i nederste delen av magen ☺ ellers er jeg veldig svimmel, trøtt. Og blir fort sliten og svett om dagene. ☺

Noen andre som er svimmel? Når jeg reiser meg og i stad Måtte jeg sette meg ned i dusjen, redd jeg skulle svime av.

Ja, jeg har vært veldig svimmel de siste dagene, spesielt når jeg reiser meg opp.. Jeg har lurt litt på hvorfor, men kanskje det faktisk er på grunn av graviditeten.

Trøøøtt, og oppblåst ja!! Ellers har jeg fått navnet hormonella hjemme! ^^ Har egentlig ikke mange tegn til graviditet.. 5+1 idag!

Men er det "vanlig" å få vondt i livmorområdet når man hoster/nyser?? ;o er små forskjølet, og når jeg hoster eller nyser blir det så vondt av og til at jeg nesten ramler om!

Ellers hadde jeg brun utflod i går, men håper at det var pga jeg hadde orgasme eller nå forledendag på kvelden (ikke penetrering). Har ikke sett noe idag heldigvis! :)

Jeg også får skikkelig vondt når jeg hoster eller nyser, må ta meg for magen til det gir seg. Eneste syptomene mine er at jeg har veldig "mensen smerter" og at smakssansen er blitt annerledes. Har litt ømme bryster, men ikke noe som jeg legger veldig merke til. Håper at det er normalt med de smertene. Litt redd for at jeg skal miste det

Back
Topp