Symptomer

terri91

Betatt av forumet
Hvordan er stikkingen i magen deres? Er det i hele magen? Kun på en plass? Har endel stikking nederst i magen, mest på venstre side, men også av og til på høyre. Er vell normalt, men litt redd for exu.. Bekymringer i fleng allerede :p

Og der kom ømme brystvorter...

• Liker
Reactions: Gme
Her stikker det i magen/murrer, ømme bryst, kvalm, varm/kald og TRØTT! Deilig å kjenne symptomer syns jeg! Gjorde ikke det sist, å da mista jeg... Så veldig betryggende med litt plager:D til nå minner dette om de to svangerskapene som endte i to nydelige gullskatter! Lykke:Heartred

...ogder kom kvalmen! Forstår ikkje koffer det heter "morgenkvalme" når kvalmen er konstant døgnet gjenom, haha. Kvalmen slipper taket i ca uke 14-15..så ti uker med kvalme, oh joy!!! Er heldigvis ikkje så gale når graviditeten er grunnen til det :-)

Det har jeg hatt siden jeg ble befruktet tror jeg! Første tegnet mitt på at jeg var gravid, nå som forrige gang. Det er sååå ømt! :-/
Hadde det første gang jeg å! Klarte ikke gå med vanlig bh enganh.. Måtte ha løse sports bh'er istedet :p

Jeg har bare superømme brystvorter og litt murringer i livmoren, så er litt merkelig at jeg faktksk er gravid med så lite symtpomer :p

Kvalmen har begynt, jeg svetter mer og har stikninger. Når jeg dusjer/bader kommer det også noen melkedråper, men det har nok med at jeg sluttet å amme i juni.. Så jeg kommer nok til å lekke litt gjennom hele svangerskapet!

Vet ikke, er litt murringer, men har strekt begge sidene nå, da jeg måtte forte meg å stå opp pga jentungen var flinkere med hendene, enn jeg med beina. Har også en del vondter i korsryggen, men det er vel normalt. ;) Hatt på noe barne-tv til jentungen (hun maser om bæbæ hver eneste dag) fordi jeg er så sliten akkurat nå. Kunne bare legge meg og sove. Håper jeg får sovet litt i morgen - er heldig og har fri. Men det har gubben også, så skal prøve å overtale han at han kjører henne i barnehagen. :P Vi får se om jeg har flaks, det tror jeg ikke enda. :)

Kvalmen har begynt, jeg svetter mer og har stikninger. Når jeg dusjer/bader kommer det også noen melkedråper, men det har nok med at jeg sluttet å amme i juni.. Så jeg kommer nok til å lekke litt gjennom hele svangerskapet!

På melk fikk jeg ikke før ungen var født og prøvde å amme. Da ble jeg litt fortvilet for alle rundt meg hadde fått noe melk, bare ikke jeg. Men det gikk bra til slutt. :) Men jeg tror ikke det blir noe annerledes denne gangen. :)

Stikkingene eller murringene kjennes ganske midt på!:)

Har stikking i nedre del av magen, mest på høyre side men noen ganger på venstre også. Jeg har også tenkt og bekymret med for uex, godt å høre jeg ikke er alene. Rart når alt er så nytt

Jeg har stikkinger nederst i magen, både på høyre og venstre side, samt innimellom helt øverst i magen. Jeg er trøtt, svimmel, har hodepine, hetetokter, en enorm sultfølelse og veldig ømme brystvorter. I tillegg løper jeg på do i hytt og gevær, og har fått akutt (men forhåpentlig midlertidig) tidlig demens. Tydelig at det er ting som skjer i kroppen om dagen, ja! :')

Trøøøtt, og oppblåst ja!! Ellers har jeg fått navnet hormonella hjemme! ^^ Har egentlig ikke mange tegn til graviditet.. 5+1 idag!

Men er det "vanlig" å få vondt i livmorområdet når man hoster/nyser?? ;o er små forskjølet, og når jeg hoster eller nyser blir det så vondt av og til at jeg nesten ramler om!

Ellers hadde jeg brun utflod i går, men håper at det var pga jeg hadde orgasme eller nå forledendag på kvelden (ikke penetrering). Har ikke sett noe idag heldigvis! :)

Noen andre som er svimmel? Når jeg reiser meg og i stad Måtte jeg sette meg ned i dusjen, redd jeg skulle svime av.

Back
Topp