Symptomer

Nelly84

Glad i forumet
Hvor langt er dere på vei og hvilke symptomer har dere? Jeg er 5+0 i morgen og har til nå vært ganske uggen og kvalm, men ikke fullt så mye i dag.. Så da får jeg litt noia. Istedet for å nyte. Haha huff. Med førstemann spydde jeg non stop fra uke 7-8 til 13-14. Følte meg konstant sjø/fyllesjuk. Ikke at jeg savner det nødvendigvis, men var jo litt trygghet lell da! Fikk 2-3 på CB digital 4+5. Så hcg stiger og den stemmer iaf.

Er vell rundt 5 uker. Idag kom en bølge av kvalme. Ellers er jeg svææææært hormonell! Humøret svinger som fy! Og blir fort sliten. Allerede begynt og få vann i beina :/ hadde masse vann i kroppen med forje.

vet ikke hvor langt jeg er på veg men vil tippe rundt 4 uker. Har ingen symptomer enda, men venter på dem da jeg har spydd i dem andre svangerskapa fra uke 4 og frem til fødsel.

Er veldig trøtt og en del kvalm.. Enda ikke kasta opp, men prøver å spise regelmessig :)

Jeg er også 4+6 I dag, og har svingende symptomer. Generelt sett sliten, trøtt, og får litt sånn kvalmefølelse i ny og ne.

4+2:) stikker litt nederst i magen, trøtt som kommer og går, litt såre brystvorter, forstoppelse, og varme og røde kinn:)

5+4. Er veldig uggen, har ømme bryster og litt trøtt. Kvalmen er det verste. Prøver å spise regelmessig, men jeg er ikke så veldig flink til det.

4+6, er så trøtt at jeg nesten ikke vet hva jeg heter engang! og verre skal det bli.. :o

Er så latterlig tett i nesa. Føles som jeg absolutt ikke får puste :-P når jeg har en tendens til å bli tungpustet i svangerskapet fra før så tar dette virkelig på. Nesesprayen har vært m i tre uker nå! Slitsomt.
Ellers fryktelig løs i magen XD
Glad jeg slipper trøttheten denne gangen (foreløpig haha) slet mye med det de andre gangene

5+6. Tett i nesa, tunge pupper som er litt ømme, kvalme-streif innimellom hvis jeg er sulten, fort svett når jeg er aktiv på dagtid, frysebyger på kvelden. Sulten jamt. Drømmer skikkelig livaktige drømmer, og kommer fort inn i dyp søvn. Det kjenner jeg igjen fra forrige gang.

5+3 i dag. Større pupper, stuptrøtt på ettermiddagen, litt stikking i livmor. Thats it, enn så lenge.

5+0, og har sprengte pupper, sjøsyke og menssmerter :-P hurra.... XD

Er 6 uker og er småuggen/kvalm reagerer på lukter, tett i nesa, trøtt, mye murring i korsrygg og mage, stikking i lysken, og utrolig hissig og ja treg mage..

6+1 :-)
Får noen kvalmebølger ut av en annen verden noen ganger, TRØTT, oftere sulten, murringer, puppene har blitt dobbelt så store, og er småømme. :-)

5+3
Trøtt, kvalm, ømme (og større) pupper.

7+5
Å er sinnssyk kvalm trøtt. Sliter med å holde hode oppe. Sliter også med lavt stoffskifte. Hadde de sist og men vet at det forsvinner etter fødsel men gud så dårlig form en blir.

Jeg er 7 uker på vei, og har veldig ømme pupper og en kvalme som kommer og går. Den dukket opp i forrige uke. Ellers har jeg til og fra med stikkinger. Få symptomer ellers, men jeg er nok mer sliten enn jeg pleier å være :)

Jeg er 4 uker, fant akkurat ut av det :) :) Jeg må innrømme at jeg har vært skeptisk til om man kan merke noen symptomer før ikm, men skjønner nå at DET kan man. Jeg har nemlig hatt STERKE menssmerter/kramper siden torsdag, altså i 5 dager før ikm. Har våknet hver natt siden da med smerter, og i natt var det så ille at jeg nesten besvimte, jeg skalv, kaldsvettet over hele kroppen, løs mage osv. Var redd noe var skikkelig gærent for det kom ikke noe blod, så derfor testet jeg i dag. Og hurra, fikk to tydelig rosa streker!! :D Så da er det tydeligvis livmor som jobber med noe annet enn TR :D

Back
Topp