hvilke symptomer har dere nå?
Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp. puppene er ikke lengre ømme. er en del trøtt enda.
Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp. puppene er ikke lengre ømme. er en del trøtt enda.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er veldig trøtt på ettermiddagen og kvelden, litt småkvalm og dårlig matlyst, stikker og murrer i magen innimellom! Ellers er det ikke så altfor mye! Regner med symptomene blir ferre og ferre etter hvert, så er det vel bare å vente på spark tenker jeg
Ja, jeg vil jo gjerne også beholde de få symptomene jeg har! Men de kommer og går som de vil dessverre har heldigvis en doppler som beroliger meg når jeg våkner urolig!jeg vil gjerne ha alle mine symptomer.. vil ikke noen skal bort enda... kan vente til etter 12uker
Ja, jeg vil jo gjerne også beholde de få symptomene jeg har! Men de kommer og går som de vil dessverre har heldigvis en doppler som beroliger meg når jeg våkner urolig!
Jeg er ikke direkte øm! Bare murrer og stikker innimellom, mest på kvelden! Og i går hadde jeg slike voksesmerter jeg hadde i foten når jeg var liten bare i magen og nedover lysken er du øm?jeg har ikke det, trur ikke jeg vil ha det heller... virker ikke som kvalmen min har tenkt å dratt noen plass enda... er du foresten øm nederst imagen?
Jeg er ikke direkte øm! Bare murrer og stikker innimellom, mest på kvelden! Og i går hadde jeg slike voksesmerter jeg hadde i foten når jeg var liten bare i magen og nedover lysken er du øm?
Jeg kjenner det om jeg trykker, men er ikke veldig vondt!Jeg er kjempe øm. Blir uvel hvis f.eks hunden ligger på meg. Kan ikke klemme for å prøve å finne livmoren.
Kvalmen har gitt litt slipp hver dag heldigvis! Herlig!
Har ømme pupper, oppblåst med engang jeg bare ser eller lukter mat, og trett på dagtid.