symptomer

onemoretime

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Novemberlykke 2020
hvilke symptomer har dere nå?

Jeg er fortsatt kvalm og kaster opp. puppene er ikke lengre ømme. er en del trøtt enda.

Litt kvalm av og til.. Ikke så trøtt/sliten hele tiden,men blir fortsatt like fort sliten av f.eks husarbeid.. På jobb mister jeg fort fokus om det har vært travelt en stund. Svimmel til tider.

Satser på at formen bedrer seg på nyåret :)

Begynner å komme seg nå. Kvalm på kveldstid dersom jeg er veldig sliten og sovner veldig lett :) Ellers veldig lite.. Er vel bare å smøre seg med tålmodighet til neste kontroll som er oul.. Så lenge til :(

Er veldig trøtt på ettermiddagen og kvelden, litt småkvalm og dårlig matlyst, stikker og murrer i magen innimellom! Ellers er det ikke så altfor mye! Regner med symptomene blir ferre og ferre etter hvert, så er det vel bare å vente på spark tenker jeg :p

Trøtt, småkvalm og ømt bekken.

Er veldig trøtt på ettermiddagen og kvelden, litt småkvalm og dårlig matlyst, stikker og murrer i magen innimellom! Ellers er det ikke så altfor mye! Regner med symptomene blir ferre og ferre etter hvert, så er det vel bare å vente på spark tenker jeg :p

jeg vil gjerne ha alle mine symptomer.. vil ikke noen skal bort enda... kan vente til etter 12uker :p

jeg vil gjerne ha alle mine symptomer.. vil ikke noen skal bort enda... kan vente til etter 12uker :p
Ja, jeg vil jo gjerne også beholde de få symptomene jeg har! Men de kommer og går som de vil dessverre :p har heldigvis en doppler som beroliger meg når jeg våkner urolig!:p

Ja, jeg vil jo gjerne også beholde de få symptomene jeg har! Men de kommer og går som de vil dessverre :p har heldigvis en doppler som beroliger meg når jeg våkner urolig!:p

jeg har ikke det, trur ikke jeg vil ha det heller... virker ikke som kvalmen min har tenkt å dratt noen plass enda... er du foresten øm nederst imagen?

jeg har ikke det, trur ikke jeg vil ha det heller... virker ikke som kvalmen min har tenkt å dratt noen plass enda... er du foresten øm nederst imagen?
Jeg er ikke direkte øm! Bare murrer og stikker innimellom, mest på kvelden! Og i går hadde jeg slike voksesmerter jeg hadde i foten når jeg var liten bare i magen og nedover lysken :p er du øm?

Veldig trøtt, sliter med å holde meg våken innimellom :p ømme pupper,og litt småkvalm innimellom.. Men det er ikke hver dag jeg har symptomer..

Ømme bryst, stikninger i sidene innimellom, kvalm og oppkast innimellom. Veldig sliten og trøtt. Er bare 9+4 enda, så regner med jeg må komme over uke 12 før kvalmen kanskje gir seg.

Småkvalm kaster ikke opp men sliter med å spise og går bare i brødmat.. Spiser jeg feil går det nok ikke bra :p ellers så er jeg veldig sliten enda! 9+2 idag. Sover mye mer enn vanlig. Og kjempe vondt når jeg nyser eller hoster i magen.

Jeg er ikke direkte øm! Bare murrer og stikker innimellom, mest på kvelden! Og i går hadde jeg slike voksesmerter jeg hadde i foten når jeg var liten bare i magen og nedover lysken :p er du øm?

Jeg er kjempe øm. Blir uvel hvis f.eks hunden ligger på meg. Kan ikke klemme for å prøve å finne livmoren.

Er 10+6 i dag. Er ikke like kvalm som i starten, men spyr enda og har ikke antydning til matlyst. Er også veldig sliten men så er det også fullt kjør på jobb og med alt som skal gjøres før jul, så kjenner at juleferie er etterlengtet:) kjenner det strekker litt i magen av og til, men ellers tenker jeg ikke så mye over at jeg er gravid.. Må av og til minne meg selv på det for å ro ned tempoet

Kvalmen har gitt litt slipp hver dag heldigvis! :) Herlig!
Har ømme pupper, oppblåst med engang jeg bare ser eller lukter mat, og trett på dagtid.

Jeg føler meg mer opplagt og mindre kvalm. Litt opp og ned med ømme bryster. Noen stikk nederst i magen innimellom. Jeg er 12+3.

Jeg er kvalm nesten døgnet rundt, sliter med søvnen, matlysten er på bånn, hodepine, brekker meg og kaster opp av ingen ting. Jeg blir skam dårlig av å spise middag, kjenne lukta av fryser og alle andre lukter som jeg syntes er rar. Kjempe oppblåst og treg i magen. Og så har jeg mye stikkinger i magen... jeg kjenner jeg gleder meg til jeg kommer meg litt lenger i graviditeten og forhåpentligvis formen blir bedre :)

Back
Topp