Symptomer :)

Newbee

Gift med forumet
Junibarna 2015
Mailykke 2018
Til forskjell fra da jeg fikk positiv test i mai, så har jeg denne gangen rikelig med symptomer allerde nå 3+5! Tar det som et godt tegn, og håper det går hele veien denne gangen :D
Sære drømmer
Merkelig smak i munnen
Uggen og småkvalm på morgenen, tannpuss er en prøvelse, for jeg brekker meg non stop...
Enorm matlyst, jeg som normalt ikke klarer mat før utpå dagen, er i ferd med å sulte ihjel før kl ni ;) Må småspise litt med jevne mellomrom, ellers blir jeg svimmel og uggen.

Flere med positiv g-test som allerede nå merker symptomer og forandringer i kropp/adferd? :)
 
Oooh, faktisk 3+6 i dag når jeg tenker meg om, haha alle dager teller nå så tidlig ;) Hvorfor får jeg ikke til å redigere eget innlegg? :confused:
 
Det høres ut som om vi har det litt likt. Jeg har også enorm matlyst. Jeg er litt uggen innimellom, men ikke ordentlig kvalm ennå. Har kastet opp et par ganger mens jeg pusset tennene. I tillegg kjenner jeg det litt i bekkenet allerede.
 
Vært kvalmen på jobb i dag, samtidig som jeg spiser alt jeg kommer over, merkelig kombinasjon. Håper det ikke fortsetter slik så lenge framover, for da kommer jeg til å sette ny rekord i gravid-kilo :p Bekkenet er heldigvis som normalt, håper jeg slipper å bli plaget med det!
 
Jeg vet ikke om jeg er gravid, men har vært unormalt sulten/matvrak de siste dagene og hvis jeg kjenner etter er jeg litt småuggen fra og til. De siste dagene har jeg vært hard i magen også, og i går (etter en betonghard-kabel- sorry ekkel detalj) kom det bittelig blod i utfloden. Samme skjedde i dag. Jeg tenker at mensen er på vei (har litt uregelmessig syklus etter MA i juni), jeg har en kjemisk abort eller det er festeblødning? Testet litt tidligere i dag, ca 10 dpo, og fikk en nesten usynlig skyggestrek etter tiden :p får prøve igjen om noen dager :)
Selv om jeg kanskje har noen symptomer hadde jeg mue tydeligere symptomer sist: tissetrengt, kvalm, enormt ømme pupper, hjertebank, svimmel... Tør ikke håpe, men gjør jo det allikevel!


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Last edited:
Jeg vet ikke om jeg er gravid, men har vært unormalt sulten/matvrak de siste dagene og hvis jeg kjenner etter er jeg litt småuggen fra og til. De siste dagene har jeg vært hard i magen også, og i går (etter en betonghard-kabel- sorry ekkel detalj) kom det bittelig blod i utfloden. Samme skjedde i dag. Jeg tenker at mensen er på vei (har litt uregelmessig syklus etter SA i juni), jeg har en kjemisk abort eller det er festeblødning? Testet litt tidligere i dag, ca 10 dpo, og fikk en nesten usynlig skyggestrek etter tiden :p får prøve igjen om noen dager :)
Selv om jeg kanskje har noen symptomer hadde jeg mue tydeligere symptomer sist: tissetrengt, kvalm, enormt ømme pupper, hjertebank, svimmel... Tør ikke håpe, men gjør jo det allikevel!


Sent from my iPhone using BV Forum
Håper sammen med deg Elledille :) Du og jeg mistet vel ganske samtidig i juni, hadde virkelig ønsket deg også en positiv test nå!
 
Håper sammen med deg Elledille :) Du og jeg mistet vel ganske samtidig i juni, hadde virkelig ønsket deg også en positiv test nå!

Ja, vi falt vel av januargruppa i juni begge to? Får krysse fingrene! Håper spiren din sitter i 9 månederdenne gangen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var nok en kjemisk graviditet eller feil på testen i går. Ingen skyggestrek i dag :( Jaja, det kommer vel flere muligheter! Da er det bare å vente på mensen og neste syklus :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det var nok en kjemisk graviditet eller feil på testen i går. Ingen skyggestrek i dag :( Jaja, det kommer vel flere muligheter! Da er det bare å vente på mensen og neste syklus :)


Sent from my iPhone using BV Forum
Så synd :( Krysser fingrene for at det klaffer for dere neste pp! :)
 
Vært kvalmen på jobb i dag, samtidig som jeg spiser alt jeg kommer over, merkelig kombinasjon. Håper det ikke fortsetter slik så lenge framover, for da kommer jeg til å sette ny rekord i gravid-kilo :p Bekkenet er heldigvis som normalt, håper jeg slipper å bli plaget med det!
Sånn er jeg alltid når jeg er gravid. Da jeg var gravid med datteren min kastet jeg opp 10 ganger om dagen i 9 mnd, trente hver dag, holdt meg helt unna usunn mat, og greide likevel å legge på meg 23kg. :p
 
Back
Topp