Symptomer

Lovebelly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Aprilbarna`15
Noen som har merket at de bare blir sterkere? Jeg har hele veien hatt mange og sterke symptomer. Men nå i uke 10+6 er de værre enn noe. Gang! Puppene kan ikke være nær noe... Det rives og slites noe enormt i magen, nesa er tett, kvalmen er det full fres i og bekkenet henger så vidt sammen.. Hvor skal dette ende? Trodde det skulle avta litt når man beveget seg nærme 12 uker jeg... Flere?

TuMmY LoVe

Med tanke på kvalmen og oppkast har det bare økt på her også..!! Håper det gir seg snart! Denne helga har vært helt grusom! :-(

Her er puppene vonde hele tiden enda.. og nesen kronisk tett. Strekker og river i llivmor pga den vokser.. og trettheten avtar IKKE!!! Bekkenet blir vondere og vondere.. Men det vet jeg jo, at det kommer til å bli skikkeli ille inenn fødselen.. Gruer meg :(

Her er symptomene litt forskjellig. Ikke så kvalm lenger, og har hatt litt pause fra "menssmerter" men kjenner mye mer idag. Kanskje siden jeg vasket huset igår, hehe. Eller så hadde jeg lite vondt i puppene en god stund men nå gjør det ganske vondt igjen. Og veldig god luntesans. Kjenner når kaninen har vært i dokassen med en gang:-( irriterende vanligvis lukter det jo ikke noe serlig. Men mye mer nå når jeg er gravid... fant også en liten appelsinkul nedenfor navlen på venstreside når jeg våknet i morges. Lurer meg på om blæren kan ha skjøvet livmoren så godt fram..... hm eller s0 skulle jeg gjerne vist hva det var. Den forsvant når jeg la meg på rygg.

Det værste nå er disse takene som kommer i livmora! Akuratt som om noen står å skal vri den opp innimellom!

TuMmY LoVe

Når jeg ventet gutten, økte det på fra uke 10 og utover... Måtte gå å legge meg i lunsjen hver dag :p

Med jenten forsvant det meste etterhvert. Denne gang er det også ektremt lite symptomer.. er vel en liten lillesøster inni hybelen :p

Når jeg ventet gutten, økte det på fra uke 10 og utover... Måtte gå å legge meg i lunsjen hver dag :p

Med jenten forsvant det meste etterhvert. Denne gang er det også ektremt lite symptomer.. er vel en liten lillesøster inni hybelen :p
Kun gått med jenter jeg, og da var alt mye roligere...

TuMmY LoVe

Mine har også blitt sterkere. Supersensitiv på lukt, blir kvalm av ingenting, tett i nesen, slapp osv osv.. Er i uke 12 nå, så synes det er mer enn nok å gå å plages i 8 uker! :p

Synes det varierer så. Noen dager føler jeg meg kjempe fin. I dag murrer jeg i magen, er kvalm, vondt i Den puppen, tom for energi. I går merket jeg nesten i fenting.

Jeg hadde noen dager fri fra kvalmen før helgen, men tilbake for fult igjen i helgen, og sitter igjen fortsatt. Føler meg konstant fyllesyk :p

Det som er konstant av symptomer er vonde pupper og konstant trøtt! Vil ikke gjøre noe annet enn å sove, noe som ikke er mulig å gjennomføre :p

Jeg har vært kjempeheldig denne gangen; ikke kvalm mer enn et par ganger, ingen ømme pupper etc. Men fy flate så trøtt og sliten jeg er! Det har vært på nære nippen at jeg har sovet på jobb flere ganger den siste tiden og sliter veeeeldig med å makte å holde ut etter klokka 13-14. Det blir bare verre og verre.... Håper det har tenkt til å avta snart (før jeg faktisk sovner av på jobb.... Det hadde vært dårlig flaut )

Puppene er ømme, men ikke kjempevonde, og jeg er litt småkvalm innimellom. Men det som plager meg mest er at jeg er så uendelig trøtt hele tiden! Sist tror jeg det var sånn fram til uke 16 eller noe sånt... Vanskelig å konsentrere seg foran PCen på jobb når jeg egentlig bare vil sove :-( Men når trøttheten ga seg sist så var jeg i toppform resten av svangerskapet, så får vel egentlig ikke klage så høyt og heller se framover mot bedre tider.

Noen som har merket at de bare blir sterkere? Jeg har hele veien hatt mange og sterke symptomer. Men nå i uke 10+6 er de værre enn noe. Gang! Puppene kan ikke være nær noe... Det rives og slites noe enormt i magen, nesa er tett, kvalmen er det full fres i og bekkenet henger så vidt sammen.. Hvor skal dette ende? Trodde det skulle avta litt når man beveget seg nærme 12 uker jeg... Flere?

TuMmY LoVe
symptomene kommer å går litt, noen blir de verre til. tror det har vært verre hvis de hadde avtatt helt, da hadde jeg nok ikke følt meg gravid lengre. håper å kunne få oppleve det igjen snart. var ikke så mye plager til meg, hadde bare en nerve som lå i klem, så enkelte dager klarte jeg nesten ikke gå.

Kvalmen er borte. Bare brekker meg mye.. Men ellers så har de andre symptomene økt på!
Fikk jente forrige gang, og hadde ikke et lite symptom engang :p
Bombe sikker på at det er gutt nå!!

Back
Topp