Symptomer

LykkeTrollet3

Andre møte med forumet
(Skal endre nick så fort jeg får tilgang på pc)

Er det flere der ute som ikke har noen symptomer?
Burde vel bare være glad,men blir så klart litt bekymret når jeg ikke merker noen ting:p

Jeg er i uke 7 og jeg har en del. Jeg er trøtt og sliten, får ikke sove, veldig opp og ned med matlysta og masse kviser

Sent from my iPhone using BV Forum

Trøtt, sliten, kvalm, fryser og veldig støl i magen. Og ikke minst bekkenet skrangler allerede.

Hos meg går det veldig opp og ned. Noen dager har jeg nesten ingenting, andre er alt bare ræva.

<3 Gutt feb.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Jeg har ingenting annet en sinnsykt god matlyst. Og akkurat det kunne jeg vært foruten :P

Trøtt, sliten, kvalm, fryser og veldig støl i magen. Og ikke minst bekkenet skrangler allerede.

Fryser ja, det gjør jeg også. Visste ikke at det var et symptom. :-)

Gutt 11.11.12 <3
April 2015 <3

Jeg har lite symptomer foreløpig. Ømme pupper, murring i magen og bare litt uggen. Også er jeg ekstremt trøtt!

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke noen symptomer utenom kviser:/

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Burde vel bare være glad,men blir så klart litt bekymret når jeg ikke merker noen ting:p

Hadde absolutt ingen, nix nada null symptomer.. Helt til jeg lagde en tråd om det her inne :P Da kom de for fullt; kvalme, hodepine, murringer osv :)

Allerminsten 2015? ❤️

Hadde absolutt ingen, nix nada null symptomer.. Helt til jeg lagde en tråd om det her inne :P Da kom de for fullt; kvalme, hodepine, murringer osv :)

Allerminsten 2015? ❤️

Samma her!
Klagde på at jeg ikke hadde kjent noe til den berømte kvalmen..
Skulle jeg aldri gjort - Den kom som kasta over meg noen dager etterpå, og varte intenst i over en uke!

Er 7+5 nå.. Kjenner kvalmen av og til, har litt murringer og må tisse hvert kvarter.

Bortsett fra det ingen symptomer. ;)

Jente 2003 ❤️
? - 2015 ❤️

Har ikke spesielt mye symptomer annet enn ekstrem trøtthet og murringer hele tiden omtrent, men er bare 5 uker på vei :):)

Kvalm,sliten,sliter med å sove. Støl/press følelse i livmora

Nyt det!! Her har kvalmen og trøttheten tatt over og ødelegger hele dagen. :/

Jeg er 5+1. Kjenner stølhet, neste som menssmerter i magen. Fryser mer enn vanlig. Ellers merker jeg ikke stort :) håper det holder seg sånn! ;)

Back
Topp