Symptomer.

Mizz_Mizzy

Allerminsten i April-15? <3
Aprilbarna`15
Er det noen som har absolutt null, nada nix symptomer?

Ingenting her, ikke engang murringer. Eller, ørlite øm i kun ene puppen.
Begynner å bli litt bekymret. :(

Lite symptomer her også ;) Litt murringer innimellom og veldig sliten, ellers ingenting. Bekymrer meg litt jeg også, men tenker det går bra :) Må bare tro det! Jeg er 4+6 i dag.

❤ alle gode ting er tre ❤

Jeg hadde ikke det første gangen :) Hadde kun menssmerter når jeg skulle hatt mensen, så ventet på det jeg.

Fikk en stor fin jente til termin :)

Tror egentlig det er like vanlig å ikke ha masse symptomer som å ha det :p

Og der kom humør monsteret bokstavelig talt! Sint som en lemmen

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Og der kom humør monsteret bokstavelig talt! Sint som en lemmen

<3 Gutt 04.02.12 <3
Uff.. er så aggressiv om dagen jeg også! :( Er vanligvis sjenert og stille så skammer meg så fælt.. :p

Uff.. er så aggressiv om dagen jeg også! :( Er vanligvis sjenert og stille så skammer meg så fælt.. :p

Offda, jeg føler meg som 1 uker før mensen da alt bobler inni meg og jeg er kjempe hissig og sint..

Hva sier mannen din når du er slik?:D

<3 Gutt 04.02.12 <3

Offda, jeg føler meg som 1 uker før mensen da alt bobler inni meg og jeg er kjempe hissig og sint..

Hva sier mannen din når du er slik?:D

<3 Gutt 04.02.12 <3
Godt det er flere..
Han bryr seg ikke :p Han syntes det er litt artig ettersom jeg aldri er sånn.. Vi får se hvor lenge det varer ;)
Hva med din?

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Rart egentlig at man både bekymrer seg for å ikke ha symptomer OG når symptomene blir for kraftige :p

4+3 uker i dag. Tretthet er det som er verst her.. har fått litt vondt i halsen men vet ikke om det skyldes graviditeten eller at mannen har smittet meg. Noen ganger kjenner jeg stikkinger og murringer, men spesielt på kvelden bare.

Og i dag kjenner jeg at jeg irriterer fort... hm..

4+3 uker i dag. Tretthet er det som er verst her.. har fått litt vondt i halsen men vet ikke om det skyldes graviditeten eller at mannen har smittet meg. Noen ganger kjenner jeg stikkinger og murringer, men spesielt på kvelden bare.

Og i dag kjenner jeg at jeg irriterer fort... hm..

Ops glemte å nevne ømme bryster. Syns de blir litt mer og mer ømme for hver dag.. Merker det dog bare når jeg løper, hopper, kommer borti dem eller ligger på magen.

Ingen symptomer her heller, kanskje litt trøtt. Ellers ingenting

*27.08.2013*
*14.04.2015*

Nyt det!! Er så misunnelig på de som ikke har symptomer, hehe. Jeg får dessverre symptomer så det holder!! :/

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har også kun pitte litt ømme pupper. Ellers er det lite som tyder på at jeg er gravid. Er 5+0 i dag :)

2.gang hadde jeg ingen symptomer. Og det gikk fint :) jeg synes det var veldig vanskelig å skjønne at jeg var gravid når jeg ikke hadde symptomer.

Her er det bare ømme bryster, trøtt og sliten, så klager ikke ☺️

Back
Topp