Symptomer

Okei, da må jeg bare smøre meg med tålmodighet :) haha.
Hva betyr dpo? Nå føler jeg meg dum :p

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app
DPO= days past ovulation :) nettopp lært meg det selv;)
 
Ikke så mange symptomer enda. Skikkelig uggen/kvalm innimellom, derav test en dag før IKM :p Søvnløse netter, svake murringer innimellom og holder på å spy under bleieskift :eek:
 
Ikke så mange symptomer enda. Skikkelig uggen/kvalm innimellom, derav test en dag før IKM :p Søvnløse netter, svake murringer innimellom og holder på å spy under bleieskift :eek:
Har blitt endel søvnløse netter på meg også de siste nettene, så du er ikke alene :)
 
Jeg har den siste uka hatt VELDIG urolige bein når jeg skal legge meg. De prikker og er bare skikkelig irriterende, og gjør så jeg ikke får sove - enda så trøtt jeg er.
Er det flere som har opplevd dette, og som evt har noen gode råd?

I natt sto jeg opp og gikk en runde i huset, og tok noen knebøy :p det hjalp, faktisk :)


Sent from my iPhone using BV Forum

Å herregud jeg vet hvordan du har det!! Jeg tror kanskje jeg havner her inne hos dere da jeg har fått en "positiv" doc morris test, men stoler ikke helt på den før jeg har tatt cbd!

Jeg har hatt så restless legs de siste nettene at jeg blir frustrert! Lå 2 timer her om dagen!! Stod opp og gikk meg en runde i huset og satt meg ned og strakk ut til slutt! Kjenner det her jeg sitter og slapper av i sofaen å! Er så slitsomt!

Så nå gjenstår det bare å se om det er noe som ligger å lusker! :) er isåfall 4+0 nå isåfall:)

Håper jeg homper inn her etter hvert:)

Håper bena dine gir seg raskt! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Murringer, strekksmerter, trøtt som fy, ulvehunger og kvaaalm :/
 
Å herregud jeg vet hvordan du har det!! Jeg tror kanskje jeg havner her inne hos dere da jeg har fått en "positiv" doc morris test, men stoler ikke helt på den før jeg har tatt cbd!

Jeg har hatt så restless legs de siste nettene at jeg blir frustrert! Lå 2 timer her om dagen!! Stod opp og gikk meg en runde i huset og satt meg ned og strakk ut til slutt! Kjenner det her jeg sitter og slapper av i sofaen å! Er så slitsomt!

Så nå gjenstår det bare å se om det er noe som ligger å lusker! :) er isåfall 4+0 nå isåfall:)

Håper jeg homper inn her etter hvert:)

Håper bena dine gir seg raskt! :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Du er nok gravid, skal du se ;) jeg hadde sånne bein dagen/kvelden etter positiv test. Trodde det var pga bilkjøring på nattan, men ser jo nå at det har sammenheng med graviditet ;)

Jeg prøvde ulltråd-trikset i natt, og de var roligere enn kvelden før :D
Samboer så dumt på meg da jeg kom med gule tråder rundt hver fot :p hehe..

Lykke til med videre testing karmasmurfen :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp