Symptomer

Mine symptomer har vært stikninger og murringer. Disse kom ca 8-10 dpo. Men de har vært såpass plagsomme at jeg tenkte at det må ha klaffet.

Ømme pupper og murringer rundt IKM. Nå (5+3) kvalme-bølger. :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mine begynte ca 7 dpo med halsbrann, sterke mensmurringer og vondt i korsryggen. Nå er jeg veeeeldig trøtt og småkvalm, kommer vel ikke ut av denne "dvalen" på noen uker ;)

Murringer i magen og korsryggen, begynte ca. 10 DPO. Ikke så mye murringer i magen nå, men har i korsryggen. Ellers er jeg til tider veldig tørst.

Fra mobil.

Her var det jo en egen tråd om det. Jeg spurte nettopp på skravletråden. Jeg har ikke symptomer enda! (Ikke ordentlige i alle fall) Krysser alt for at jeg slipper unna :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

Jeg våknet opp med grusomme smerter nederst i magen 6/7 dpo (tror det festet seg) og etter det har jeg hatt murringer i mage og rygg, litt ubehagelig og ligge på magen. Litt kvalm i ny og ned

❤️Februar 2015❤️

Taster på appen :)

Jeg er faktisk litt småkvalm når jeg legger meg, men vet liksom ikke om det bare er tilfeldig? Skal ikke klage :p

Jeg er faktisk litt småkvalm når jeg legger meg, men vet liksom ikke om det bare er tilfeldig? Skal ikke klage :p

Jeg synes også jeg er kvalm når jeg legger meg, og det har jeg vært siden 10 dpo! Er nok Pga hormonforandringer

❤️Februar 2015❤️

Jeg synes også jeg er kvalm når jeg legger meg, og det har jeg vært siden 10 dpo! Er nok Pga hormonforandringer

❤️Februar 2015❤️

Ja, det må jo nesten være en sammenheng. Skal være fornøyd jeg om det holder seg sånn :)

Ja, det må jo nesten være en sammenheng. Skal være fornøyd jeg om det holder seg sånn :)

Det er godt å kjenne at det skjer noe :)

Vond korsrygg, veldig vonde pupper (må sove med treningsbh), halsbrann, mye menssmerter rundt IKM, periodevis kvalme, kviser.. akkurat som første gang!

5+3 i dag har ikke så mange symptomer bortsett fra oppblåst mage som Gjør vondt og veldig tisse trengt.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg har ikke ikm før 7.juni så har ikke testet ennå :) Men har voldsomme kvalmebølger, halsbrann, ømme pupper, ligamentsmerter og murringer, vondt i korsryggen og stor apetitt :eek: :rolleyes: Spent på om det er kroppen som tuller med meg fordi jeg tror jeg er gravid, eller om det faktisk er en liten spire der inne ;)

Mine symptomer er: uteblitt mens 4+0, tissetrengt fra 4+2, sulten og kvalm ca fra 3+4

Ingen symptomer enda, men er bare 3+5 :) sist dukket det ikke opp noen symptomer før rundt uke 7! :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Mensmurringer, vondt i puppene, kvalmen kom snikende i helgen.. Trodde jeg hadde noen uker til uten men :p 5+2 idag.

Back
Topp