symptomer??

Tommeln

Andre møte med forumet
Har graviditetssymptomene begynt å melde seg?
Jeg hadde HG sist så bare nyter tiden før kvalmen kommer....

Hva er HG? De symptomene som jeg har merket så langt er denne murringen i magen hver dag + at jeg er sinsykt trøtt og oppblåst hehe, og puppene..... de har vokst :) I dag er jeg 5+6 :)

Her er det luft i magen og humørsvingninger som har meldt seg. Veldig sjarmerende :-D
Er 5+1 i dag, håper det fortsetter slik fremover :-)

4+1 i dag og ha følgende symptomer: Humørsvigninger, morgenkvalme, luft i magen, ulvehunger hele dagen etter jeg har fått i meg et grønt eple på morgenen og tretthet (som kom i dag) Håper jeg BARE får morgenkvalme, forrige gang var jeg konstant kvalm fra uke 5 til 22 med litt oppkast og greide ikke å få i meg noe bortsett fra cola, så ble colaholiker.

7+2, er kvalm, voooondt i puppene, trøtt og halsbrann...

05.01.2015 <3

Ømme bryster, kvalm til og fra, oppblåst i magen, humørsvingninger og svært trøtt:)

Termin: 6.januar 2015❤️

Ømme bryster, oppblåst mage på kvelden, ellers lite symptomer :-)

6+5 i dag

Termin 9.jan ❤️

Her føler jeg set det er lite, men når jeg tenker litt over det er det en del...:p Oppblåst, humørsvingninger, litt kvalm av og til, "voksesmerter" i lår/ben, trøøøøøøtt.. sa jeg humørsvingninger?!...:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg er 6+2 på vei. Jeg har lite symptomer . Er litt trøttere en vanligt og litt øm i puppene. Har også følt noe nederst i magen, nesten som mageknipp/ menssmerter . Er det normalt?
Det er første gangen jeg et gravid og vet veldig lite.

Kun oppblåst og periodevis ømme pupper..

Kjempe rart!
Siden jeg var kvalm og spydde 24/7 i 5 mnd i begge forje svangerskapene :p og denne gang ett matvrak i stede for å spy.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Er uker 7.veldig trøtt, ømme pupper, oppblåst, litt kvalm innimellom

Er trøttere enn vanlig og har en del murringer i magen.:)
7+4 nå:)

Nyttårslykke<3

Begynte med luft i magen, deretter kom murringene og smertene i korsryggen (heldigvis begynt å avta nå). Humørsvingninger kom på plass og jeg føler meg som en sippeklut. Jeg begynte å kjenne stålsmak på en gaffeltype vi har og det skjedde første svangerskapet mitt også så jeg begynte å få en anelse. Deretter kom ømme nipler og nå gjør det vondt med BH... Ikke ømme pupper, kun niplene!! :p

Hvordan er det med deg da TS?

6+1 i dag. Ømme bryster, oppblåst i magen, sliten og trøtt, kvalme som kommer om kvelden/natta, dårlig nattesøvn. Har også dratt på meg en halsbetennelse som ikke gjør saken noe bedre ;) Satser på at det roer seg ned litt etterhvert! =)

6+1 idag og eneste er kvalm med brekninger om morgenen og kvalm om kvelden... Utover det er alt som normalt:)

14. Januar 2015?

5 uker akkurat. Har halsbrann, er kjempetrøtt og sliten, innimellom har jeg ømme bryster. Og på kvelden er jeg oppblåst.

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

11+1 Fortsatt småkvalm (slepper ikke unna kvalme, men spyr ikke) trøtt,sliten, såre nippler sykt vondt å dusje, kan bli sur veldig fort haha! :)

Har graviditetssymptomene begynt å melde seg?
Jeg hadde HG sist så bare nyter tiden før kvalmen kommer....

Har hatt hg i alle mine svangerskap (veldig alvorlig grad) og jeg begynte spy før positiv test. Er i uke 7 imorgen og kaster opp noen ganger hver dag.
Men det er ingenting mot hvordan det var på slutten i siste svangerskap. I mine svangerskap har jeg blitt værre hvor lenger jeg har kommet utover i svangerskapet. Håper du slipper unna denne gang :)

Ellers har jeg en haug andre symptomer også for å toppe det :p Trøtt (konstant), ømme pupper, verking i rumpe/lår (bekkenløsning symptomer kanskje?) tisser hele tiden...

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er HG? De symptomene som jeg har merket så langt er denne murringen i magen hver dag + at jeg er sinsykt trøtt og oppblåst hehe, og puppene..... de har vokst :) I dag er jeg 5+6 :)

"Hg" er hypermesis (alvorlig svangerskapskvalme). Altså kvalme/oppkast utover den normale morgenkvalmen som kan vare alt fra noen måneder til hele svangerskapet.

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp