Symptomer

Lillehund

SMILE
Januarskatter 2015
Når merket dere dei første tegnene før positiv test, og hvilke merket dere først?

Jeg tisser mye og det startet i forrige uke. Humøret er ik på topp, ømme pupper. Alt startet i forrige uke

❤️venter mitt første ❤️

Murringer i magen! Det var det første symtomet med barn nr 1 også.

Brukte først billig tester fra ebay som ble svakt positivt fra 8dpo før jeg prøvde rufsu sin igår (2dager før ikm) som ble klart positiv :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er ca 4+2 tror jeg.. og har hatt mensenmurringer de siste dagene, og tisser ofte ! ;)

Jeg er 4+2 (tror jeg), det jeg begynte å merke først var hvit utflod, stikking i brystene og stikking i magen.

Nå har jeg plutselig fått kviser (pleier aldri å få det), kjenner ligamentsmertene heletiden omtrent, hvit utflod, stikking i brystene og noen ganger mensensmerter i magen.

Jeg har mye bedre luktesans nå føler jeg, er SINT :( det skal ikke mye til og det er ikke likt meg. Sånn var det jeg merka det sist.

Nå mangler bare ømme bryster. Om jeg får det, vet jeg at jeg er gravid :p
Men jeg ammer første enda, kan det ha noe å si tro?

første symptomene mine før ikm var plutselig ville ha peanøtter, svimte av, ømme bryster, menssmerter i rygg og mage.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Denne gangen har jeg kun hatt trykk i eggstokkområdene, og litt stikking i magen.. men blir det som sist så dukker det opp flere ting om noen uker..
Forrige gang hadde jeg hatt veldig tydelige mensensmerter en uke før den kom, da de smertene ikke dukket opp så skjønte jeg det.. ble ganske fort trøtt, I uke 7 kom kvalmen, og manglende energi (en ond sirkel det der) og forsvant ikke før i uke 17.
Håper jeg får gått hele svangerskapet denne gangen, at jeg får muligheten til å føde vaginalt. Forrige gang ble det hastesnitt i uke 31..

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6

Sendt via BV-appen

Då kan vel eg skrive mine symptomer denne gangen: vondt i korsryggen ellers veldig lite forløpig:-)

Idag har ligamentsmertene kommet for fullt, spesielt når jeg er i aktivitet. Vondt i korsryggen.. Blir spennende å se hvordan denne graviditeten blir ;P

Pp1 31 dager
Pp2 25 dager
Pp3 28 dager
Pp4 27 dager
Pp5 25 dager
Pp6 pos test 12 dpo

Sendt via BV-appen

Back
Topp