Symptomer..??

Bondefruen

Forelsket i forumet
Heii damer!:)

Meldte meg inn på babyverden nå, 4 år siden sist.
Jeg er både spent og nervøs på en og samme tid..

Husker ikke disse greiene tidlig i svangerskapet så jeg kommer med noen spørsmål og blir kjempeglad for alle svar:)

Jeg hadde EL på tirsdag 18 (EL slim) og helt siden da har jeg hatt stikkinger i livmoren. Idag startet stikkingen i brystene.. Kan det være at en spire har tatt plass??:angel9 Håper så inderlig, det gjør kjæresten også;)
 
Kanskje? :) du får smøre deg med tålmodighet i noen dager og så ta en test :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Selv om jeg selv bestemt mener å kjenne symptomer få dager etter EL, så sies det jo at egget ikke fester seg før fra ca 5 dpo. Jeg tror mange av symptomene man kjenner før det kommer av det samme som pms. Men selv er jeg rimelig sikker på at egget festet seg 6 dpo, for siden den dagen har det vært ilinger og stikkinger i livmora, og mer og mer sitring og svie i brystene og kvalme. Resten av symptomene, som irritasjon, trøtthet, sult og hetetokter kan like gjerne komme av pms for min del.

Jeg kan forøvrig nevne at jeg hadde EL 16. november og testet positivt 24. november ;)
 
Takk for svar:)
Jeg må nok vente ett par dager med å ta en test ja. Kom på at det blir noen doturer i løpet av dagene også, og sitring nedover innsiden av lårene. Krysser fingrer og bein for at det store har skjedd!:)
 
Back
Topp