Symptomer

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Hei jeg har ikke testet enda. Og vi prøver ikke.. Men har en liten frykt for at det vokser noe der.. tok en angrepille for nesten 2 uker siden, og samm dag begynte jeg på en sterk antibiotika.. en uke senere fikk jeg mensen, men myte mindre enn vanlig og varte kortere enn vanlig.. De siste dagene har jeg hatt vondt i brystvortene.. De er ikke blitt mørkere.. Hva er sjansen for at antibiotikaen har tatt vekk effekten av angrepillen???

Tror ikke selve antibiotikaen skal ha effekt på angrepillen. Sikreste resultat får du nok av å ta en test.

Jeg ble gravid med angrepillen tidligere ;) spiren holdt seg imidlertid ikke da. Ta en test så finner du ut

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Ok, takk for svar får ta en test når jeg får tid å kjøpe

Jeg tok også angrepille for etpar år siden, å det utviklet seg såpass at når jeg mistet(viste ikke jeg var gravid), så kom det som en menstruasjon! Utrolig ekkelt, sorry detaljene, med masse klumper og ekkelt! Så jeg tviler på at fosteret "overlever" på angrepille og antibiotika! Men som skrevet over er en test det beste :) Lykke til, uansett hva du/dere ønsker :)

Angrepillen i seg selv, kan forstyrre menstruasjonen, og forskyve hele syklusen. Jeg tok angrepille en gang og mensen ble forskjøvet med nesten 2 uker og jeg hadde intenst såre nipler. Antibiotika kan også forstyrre syklusen. Det beste er som de andre over her skriver å ta en test :)

Back
Topp