Symptomer?

derma

Elsker forumet
Augustlykke 2015
Hvordan er det med symptomer, jenter?

Her merker jeg skummelt lite... Skal på ul på mandag og håper alt er som det skal!

* venter nr to i mars *

Strekking i livmora, kvalm og trøtt. Blir utrolig fort sliten. Sist gang hadde jeg svært lite symptomer, var aldri redd for at noe var galt. Er bare slik det er med noen :D

Hvordan er det med symptomer, jenter?

Her merker jeg skummelt lite... Skal på ul på mandag og håper alt er som det skal!

* venter nr to i mars *
Jeg har ikke hatt noen symptomer og har vært ufattelig redd. Var på UL i går og fant en sprell levende nøtt med armer og bein :) 10 uker i mårra!

Vår førstefødte kommer mars 2014, lykkelige <3

Jeg har strekking i livmor og er trøtt hele tiden. Sover vel mer enn jeg er våken iløpet av et døgn.

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Like normalt og ikke ha symptomer, som å ha symptomer:) så du kan bare slappe av :)

Jeg er enda trøtt til tider, sliter med kvalme om morningen og blir fortere vond i ryggen:(

Trøtt, kvalm, bekkenet murrer, puppene er ømme og har vokst, stikkinger i livmor... Likte forrige svangerskap bedre!

Hyperemesis.. Innlagt idag etter å ha besvimt i dusjen... Så formen er ikke på topp her nei! :(

Er veldig trøtt! Ellers har kvalmen gitt seg litt, men dukker opp innimellom. Kan også kjenne strekninger i livmor av og til. Men som andre sier her, ingen symptomer er like vanlig som mange.

Lite. Litt småkvalm innimellom hvis jeg ikke har spist på en stund. Puppene har også vokst masse (skulle ønske jeg alltid kunne ha slike fine pupper.. sukk) og de er ømme. Men vil si at alt i alt er formen relativt bra.

Jeg har vært kvalm i snart fire uker:( er også ganske trøtt og sliten for tida. Og slik som andre sier så digger jeg gravidpuppene!:D

Har ei prinsesse på snart 2år, og venter et lite mirakel til i mars<3

Kvalm, sliten, stikkinger og ymse smerter i livmorområdet.

I dag har det vært ganske greit faktisk. Har hatt litt menslignende smerter i dag, men ellers har kvalmen vært fraværende.
Jeg føler meg egentlig konstant fyllesyk. :p
Men det er noen dager jeg ikke føler meg gravid i det hele tatt også.

Og ja, jeg elsker gravidpuppene! Endelig fyller jeg ut Bhen, og får kløft ;)

Back
Topp