symptomer :)

En baby til :)

Glad i forumet
Hvilke symptomer har dere? Jeg har faktisk ingen! Bittelitt ømme bryster.. kanskje! å d er d! Er jo fantastisk! Håper ikke jeg får denne ekstreme trettheten å kvalme.. det er det verste synes jeg med full jobb og mange barn. Skal sies at jeg bare er 3+5 idag, så er kanskje litt tidlig for meg, og at symptomene nok kommer :P Men enn så lenge er jeg i helt vanlig form og det skal nytes :) Tok forresten en ny vanlig cb test idag, da streken igår var svakere enn dagen før. Men idag, på morgenurin, var streken rimelig sterk :D Litt tynnere enn den andre streken, men omentrent like mørk :)

Hvilke symptomer har dere? Jeg har faktisk ingen! Bittelitt ømme bryster.. kanskje! å d er d! Er jo fantastisk! Håper ikke jeg får denne ekstreme trettheten å kvalme.. det er det verste synes jeg med full jobb og mange barn. Skal sies at jeg bare er 3+5 idag, så er kanskje litt tidlig for meg, og at symptomene nok kommer :P Men enn så lenge er jeg i helt vanlig form og det skal nytes :) Tok forresten en ny vanlig cb test idag, da streken igår var svakere enn dagen før. Men idag, på morgenurin, var streken rimelig sterk :D Litt tynnere enn den andre streken, men omentrent like mørk :)
Jeg har hatt det akkurat sånn som deg frem til nå. Er 5+2 i dag. Har ikke merket stort til graviditeten før i går kveld. Symptomene er sterkere da. I går kveld var brystene plutselig ganske så ømme og samme med brystvortene. Måtte opp og tisse to ganger i natt :) litt roligere i dag, men tipper det tar seg opp i løpet av dagen ;)

Jeg hadde det helt likt som deg, er nå 6+2. Kvalme, oppkast, tretthet kom for ca en uke siden. Har også hatt en del senestrekk i leggene den siste uken, det pleier jeg kun å ha når jeg er gravid. Plagdes veldig mye med det i de 2 forrige svangerskapene.

Er 6+0 idag, står opp som regel to ganger om natten for å tisse ellers så har jeg ømme pupper, og er ganske trøtt om dagene.. Og selvsagt sultføleste heletiden :p

litt kvalm. trøtt. murrer. også kjennes det hele tiden ut som om puppene driver å fyller seg med melk :P iten å bli fulle da, men den ilinga lissom. (for de som har amma)også har de blitt større da

Har vært ute og løftet endel tunge greier, og kjenner nå at det river og sliter ned mot lysken. Er vel disse ligamentbåndene :) Men syns kanskje det er litt tidlig? Er vel kanskje hormoner som gjør det da :P

Har hatt endel symptomer siden før jeg testet.
Puppene har blitt enda verre her. I natt føltes det ut som det brant i de.
Har kastet opp endel og vært kvalm, men håpet å prøve meg på jobb i morgen, men etter å ha kastet opp tre ganger i dåpen nå så blir det nok videre sykemelding....
Må legge meg litt nedpå for ble helt ferdig.
Neste lørdag skal søstra mi gifte seg, blir spennende og se hvordan det kommer til å gå, får ta det som det kommer. ....

venter ett lite ivf mirakel i januar 2014

jeg har forresten bekkenløsning allerede :/ hatt det siden sist fødesel da, men har kjent i et par dager at det har blitt verre. verste symptomet nå er den forbanna luktesansen :P

Jeg begynner å ha en del symptomer nå, selv om jeg ikke føler meg gravid.

* Ømme og tunghetsfølelse i brystene
* Våkner ca. 2 ganger om natta for å tisse
* Jeg er plutselig blitt en morgenfugl!
* Litt stikking og strekking i livmora elns
* Fjern og litt "utamæsjæloplevelse" :p
* Humørsvingninger!

Back
Topp