Symptomer

*håper

Betatt av forumet
Januarhula 2014
Hvilke symptomer har dere? Jeg er 5+0 idag, å kjenner nesten ingenting. Brekker meg når jeg kjenner ulike lukter bare. Ellers bare litt ømme pupper. Håper nesten det skal komme noen flere symptomer så det skal bli litt mer virkelig.
 
Ømme pupper, sensitiv for lukter, kvalm, oppe og tisser om natta, nesten konstante murringer i livmoren.
 
Kvalm, brekker meg mye, litt halsbrann om kveldene/nettene og stikkinger/menssmerter.
 
Kjenner nesten ikke noe.. Har litt ømme pupper, men ellers ikke noe spes sypnomer. Men føles som magen e tom ofte.. men ellers ikke noe mer.. Håper å få flere sympnomer etterhvert..
 
Er 4+5 i dag. Har ømme pupper, blir fort sulten, pluss murringer/menslignende smerter i magen. :)
 
Jeg er kvalm.. men det synes jeg igrunn er helt ok for forrige gang kjente jeg ingenting og da gikk det galt. Så siden jeg bare er sånn passe kvalm og ikke spyr så er det positivt:)
 
Er 5 uker i morgen. Har ømme pupper, trøtt, går mye på do, kjenner "romling" en gang i blant (mye mer for en uke siden!). Mistet forrige mnd, er så redd for at det skal skje igjen.. Spesielt når jeg ikke har noe mer symptomer.. MEN, d er vel normalt..
 
Ømme pupper, trøtt, støl i magen, litt uvell, et par mat kick, tisse ofte(av og til opp om natten), mens murringer og halsbrann. Er 6+0 :)
 
5+2 her :)
Ømme pupper, stikkninger i livmor, tisser oftere og veeeldig trøtt :) idag har jeg også kjent mange ekle lukter og blitt kvalm, men heldigvis sluppet unna oppkast ;-) første gang for meg også <3
 
Er 5+5 og har ømme pupper, må ofte tisse, menssmerter/mensmurringer og sensitiv for lukter. Men har ikke vært noe kvalm enda. Heldigvis :)
 
Jeg er 4-5 uker.
Føler meg ikke gravid.

Men jeg har symptomer:
Våkner tidlig om morgenen og det føles ut som om blæra sprenges når som helst. I helga hadde jeg masse luft i magen + luftsmerter.
Er supersulten når jeg står opp om morgenen, og MÅ spise før jeg kan gjøre noe som helst annet (til forskjell fra tidligere, da jeg lett hoppet over frokosten).
I helga sov jeg 12 timer :-O
Forrige uke måtte jeg stoppe bilen på tur hjem fra byen for å ta en liten dupp, fordi jeg holdt på å sovne bak rattet!
 
Sku ønske jeg hadde mer symptomer… men de kommer vell snart håper jeg.
 
Jeg er 5+1 i dag og kjenner nesten ingen ting. I starten hadde jeg ømme pupper og stikinger i magen. men nå er jeg bare veldig trøtt.... Jeg går å "håper" på kvalme. jeg var veldig kvalm med de to første. Men sist svangerskap var jeg ikke kvalm, og da mistet jeg...
 
Back
Topp