Symptomer

Arya

Glad i forumet
Desemberskattene 2014
Synes plutselig at jeg merker så lite til at jeg er gravid. Flere som har det sånn?

Ja, nå er symptomene borte. Men har fått en fin og fast liten kul som bevis:)

Spyinga har gitt seg, og størstedelen av kvalmen!!
Men puppene er fortsatt superømme da:p
Gru-gleder meg til ul morgen :)

Jeg har det og sånn ja, merker ikke mange tegn om dagen og det er både litt skummelt og litt deilig :P denne uka har det begynt å stikke i magen igjen, og det er betryggende, ellers blir jeg uggen om jeg er sulten, men utenom det er det meste av tegna borte ja. Det er kanskje normalt? :)

Hmm ja det er vel kanskje normalt :) Men synes det er litt skummelt og. Skal til første legekontroll neste uke, og håper at vi kanskje kan høre hjertelyd da :)

Hmm ja det er vel kanskje normalt :) Men synes det er litt skummelt og. Skal til første legekontroll neste uke, og håper at vi kanskje kan høre hjertelyd da :)
Samme her! Skulle gjerne vært kvalm, da kjenner man i hvert fall at kroppen jobber. Men vi får være glade vi slipper å plages, og tro på at alt er bra likevel ;) kan jo hende de plutselig kommer tilbake og :P

Her er symptomene også på tur bort. Det er vel vanlig rundt disse tider. Tror det er sånn at rundt uke 12 så blir det mindre hormoner i kroppen enn ved første trimester. Så får krysse fingrene for et avslappa andre trimester :)

Bank i bordet, kryss i taket, så har ikke jeg så mange plager. Er uggen og trøtt, men det er absolutt overlevbart. Jeg hadde et veldig tungt svangerskap sist, så håper det fortsetter sånn som nå denne gangen :)

Back
Topp