Symptomer

Gladjenta

Flørter med forumet
Oktobermirakler 2013
Hvilke symptomer har dere? Sist svangerskap måtte jeg opp om natten og tisse, helt fra starten av. Og var veldig trøtt. Kvalmen kom fra ca uke fem til ni-ti.
Denne gangen har jeg hatt ømme bryster, metallsmak i munnen, og er litt trøtt. Venter på kvalmen har ikke kommet ennå (er i uke fem nå). Det er iGrunnen merkelig å forskjellige symptomer fra graviditet til graviditet synes jeg :)
 
Denne gangen har jeg ikke merket noe særlig enda. Litt hodepine og følelsen av å ha en klump nederst i magen :)
Litt mere utflod enn vanlig mellom EL og IKM...

Forige gang fant jeg ikke ut jeg var gravid før jeg var 5-6 uker. Da var jeg ekstremt oppblåst !! Ellers kan jeg ikke huske noe spesielt.
 
Ømme bryster, stikninger nederst i magen og litt småkvalm. Samme symptomer som sist i grunn :)


Sent from my iPhone using BV Forum mobile app
 
Har hatt ømme og såre bryst, men det har gitt seg en del nå. Veldig oppblåst, ser jo kjempe gravid ut allerede - og jeg er 4 uker på vei :p Kvalm av og til, litt metallsmak i munn av og til, kjempe svimmel og vondt i hodet. Tisser hele tida! Stikninger i magen :)
Forrige gang fant jeg det ikke ut før jeg var over 5 uker på vei, og da hadde jeg bare litt ømme pupper. Kvalmen kom i uke 6 - 9 ;) Mye mer symptomer denne gangen... Fornøyd så lenge jeg slipper å kaste opp, for det takler jeg dårlig :p Slapp det forrige gang, så håper jeg slipper unna det! :)
 
Jeg har også mye mer symptomer denne gangen. Har en vanvittig luktesans, tidvis kvalm og brekker meg som følge av det.. Vonde pupper og skikkelig oppblåst. Og ikke minst trøtt! Kan sove døgnet rundt omtrent om jeg vil. Så er jeg også et hormontroll uten sidestykke :p
 
Jeg har også mye mer symptomer denne gangen. Har en vanvittig luktesans, tidvis kvalm og brekker meg som følge av det.. Vonde pupper og skikkelig oppblåst. Og ikke minst trøtt! Kan sove døgnet rundt omtrent om jeg vil. Så er jeg også et hormontroll uten sidestykke :p

Jeg har også fått luktesansen :) Og er hormonell.. Glemte å si det :) herlig! Hehe.
Jeg er så spent på om det blir gutt eller jente!!!:)
 
har ikke hatt så mange symptomer enda.... litt småkvalm innimellom men ikke kastet opp enda, litt halsbrann om kveldene, og en ektrem luktesans, jobber i barnehage og blandt 1-3 åringer kommer det mange lukter i løpet av dagen noe nesa mi får med seg umiddelbart ;P.....
 
Rundt Ikm klødde jeg i tennene, føltes som om hele den øvre kjeven prøvde å flytte på seg, en uke etter gav det seg men da fikk jeg ømme pupper istede, nå som jeg er 5+6 er puppene ikke fullt så ømme, men jeg er begynt å bli litt hormonell. jeg er også litt småkvalmen når jeg er sulten, men så fort jeg får i meg litt mat blir det bedre.

Det er egentlig ekstra spennende å kjenne etter symptomer nå som jeg vet jeg er gravid:)
 
jeg har litt ømme pupper og de føles tunge innimellom, de kan også plutselig begynne å verke litt, de har blitt mer ømme de siste dagene. nå har kvalmen begynt å melde seg litt, bekkenet er ganske så vondt, har grått for ingentig i det siste og nå begynner jeg å bli mer irritabel også hehe
lite oppblåst foreløpig heldigvis :) har stikninger i underlivet til tider også og av og til nederst i magen. også føles magen litt støl innimellom.
synes det er litt rart av og til for jeg blir fort sulten og da er jeg skikkelig sulten, men orker ikke så mye mat.
jeg hadde ikke så mange symptomer så tidlig forrige gang.
 
Jeg har ingen symptomer! Er så rart, da jeg merket veldig til det sist. Blir nesten litt nervøs, men er vel ikke alle som merker noe så tidelig Håper jeg :) skal vel bare være glad vist det fortsetter sånn!


Sent from my iPad using BV Forum mobile app
 
Jeg har økt utfold, og murringer over livmora. Begynner å bli litt øm i puppene også...
 
Trøtt, begynner å få ømme bryst, svimmel og blodtrykksfall, litt uggen på kvelden, tisser litt oftere, stiv og støl mage, kviser!
 
Her er det flere symptomer allerede (er 4+0) i dag... Hodepine, svimmel, uvell i kroppen, vanvittig trøtt og små kvalm. Såre bryster og veldig treg mage...
 
Back
Topp