Symptomer?

Sol & Måne

Forelsket i forumet
I de to andre svangerskapene mine har jeg ikke fått noen særlige symptomer før rundt uke 8. Før det har de eneste symptomene vært trøtthet og ømme brystvorter. Etter det har det blitt kvalme og diverse andre symtomer.Regner med at det blir slik denne gangen også.
Er det flere her som er sånn? At symptomene liksom ikke viser seg før litt senere?

Jeg har absolutt ingen symptomer ennå, ikke engang ømme bryster. Gleder meg litt til å merke at det faktisk er noe der inne...

Jeg har ømme pupper og er supertrett, men that´s it :) takke meg til å slippe å være kvalm osv.. :D jeg ver ikke det forrige sv.skap heller, så jeg hååper jeg slipper like «lett» unna denne gang ;)

Jeg er så vannvittig kvalm og tenker at jeg ALDRI skal gjennom dette igjen. Har fått afipran av legen som jeg tar 3 x daglig, hjelper litt iallefall. Ellers er jeg SYKT trøtt. Rett og slett helt utmattet og puppene er VONDE...
Gleder meg enormt til formen blir bedre.

Jeg er innmari kvalm og så lei av å være kvalm nå. Jeg savner at mat smaker godt. I tillegg er puppene vonde og jeg sover mye for å slippe unna kvalmen. Lengter etter bedre dager.

Eneste symptomen jeg har er at jeg er mye uggen og kvalm! Tar en afipran når jeg kjenner det, og da letner det litt.

☆♥ Nexie using BV Forum ♡ ★

Er veldig trøtt og sliten. Svimler veldig mye, og mye hetetokter. Kvalmen har heldigvis ikke kommet ennå (lov å håpe på at det holder seg unna).

Hos meg festet egget seg super raskt. Legen sier 2-10 dager. Så her festet det seg etter 2 dager. Så fra dag 3 (3dpo) var jeg EKSTREMT trøtt!! Dette hadde jeg 3,4 og 5 dpo. Så fra 6 dpo kom kvalmen i tillegg :s så nå er jeg 5+6 og er trøtt, veldig kvalm hele dagen og såre brystvorter

Back
Topp