Symptomer

Jeg er 7 uker. Har litt ømme bryster, av og til litt mens smerter..Føler meg heller ikke gravid, men er vel heldig?

7+1 og er veldig fin i formen :)
Ømme bryster og litt små svimmel, merker jeg må spise smått og ofte men ikke noe kvalm :)
Heldig!

5+1 Ømme pupper, litt uggen, brekker meg av og til, vondt i ryggen og symfysen

6+2 i dag, vært veldig uvel i dag, små svimmel og litt kvalm. håper det holder seg sånn og at jeg slipper kvalmen. Selv om jeg klager litt på at jeg ikke er så kvalm :p er vel sånn at man vil ha symptomer :p for å føle seg gravid. Ellers har puppene blitt større og har lite energi.

5+0 i dag. Kvalm på morgen og ettermiddagen, ømme bryster, tørst og sensitiv nese... :)

Fosterstilling på sofaen i en uke nå:( 7 uker på vei, hvis noen som ikke føler seg gravide vil ha kvalmen min så bare si ifra;) nettopp begynt i ny jobb kaan ikke bli sykmeldt.. Hvor lenge er man kvalm? ;(

Fosterstilling på sofaen i en uke nå:( 7 uker på vei, hvis noen som ikke føler seg gravide vil ha kvalmen min så bare si ifra;) nettopp begynt i ny jobb kaan ikke bli sykmeldt.. Hvor lenge er man kvalm? ;(
Det er veldig forskjellig, noen til uke 12, noen er kvalm hele tiden..
Jeg og min søster blir kvitt kvalmen i uke 17 :)

Dette kan bli et spennende svangerskap... jeg føler meg så oppblåst at jeg ikke kan lukke vinterbuksa, får heldigvis lov til å ikke være så lenge ute på jobb.

Ellers har jeg ømme pupper, som også klør noe... og vondt ved symfysen.. hørt det strekker seg tidligere på nr 2.

Er 5+4 idag. Øm i frontpartiet, trøøøøøtt og noen ganger oppblåst..

4+4, eneste jeg merker nå er at jeg er småuggen. Ikke den oppblåstheta, ømme pupper osv som sist. Men kommer vel håper jeg, her er alle symptomer velkommen :)

er 5+0 og har vært ganske uggen, trøtt, ømme pupper, sure oppstøt, oppblåst, stikninger/murringer og reagerer på lukter.
I dag har for forresten ikke hatt så mye plager heldigvis, så håper det blir noen gode dager innimellom :)

Har vært på jobb ikveld og hadde null energi :0( Skal jobbe i helga,men er veldig usikker på om jeg orker:0( Er kjedelig å ringe seg syk,men når jeg ikke har energi eller tålmodighet så funker det dårlig i min jobb:0( Håper det gir seg snart:0) Er jo veldig glad for at jeg endelig har blitt gravid da:D Er det noen andre som er hjemme fordi dere ikke har energi?

Er 6+0 imorgen.... Har ikke di store symtomene.... Ømme/større bryst,gidder lite, kjent en del murringer i livmora,oppblåst mage... Litt uggen av og til... Heldigvis ikke kvalm og oppkast...

er 6+4, føler meg oppblåst (spiser alle ut av huset så er kansje ikke så rart) ømme bryster,har til tider små mens-smerter og løper som en gal på do hele tiden!

Er 4+5 og er trøtt, har stikkinger/murringer og er kvalm. Hadde håpet på å slippe unna kvalmen denne gangen, men neida :p

Oppblåst og menssmerter og trøøøøtt!!!
5+1

det er ubehagelig å ha på Ola buksene. Klemmer på den det er ubehagelig . Men får bruke en del tightser :)

Back
Topp