Symptomer?

mon_83

Flørter med forumet
Noen flere som er i uke 5 og ikke har så mye symptomer på graviditet? Synes jeg leser at alle har så mye symptomer. Jeg er kanskje litt uggen og tett i nesa, men tror ikke det er noe mer...

Jeg har ingen.. Begynner og bli bittelitt øm i puppene, men thats it! Så jeg bare nyter det :) man får nok av plager litt senere i svangerskapet tenker jeg. Hehe

Piamsk skrev:
Jeg har ingen.. Begynner og bli bittelitt øm i puppene, men thats it! Så jeg bare nyter det :) man får nok av plager litt senere i svangerskapet tenker jeg. Hehe

Godt å høre, merker at jeg blir fortere varm men det kan også være varmen. Bekyrmrer meg nok mer enn nødvendig. Men hadde ma i ca uke 5-6 i 2009 og bekymrer meg nok pga det. Har en perfekt sønn på snart 2 år, så vet jo at det går nok bra :P Har sendt mail og spurt om tidlig ul, helst før jeg begynner i jobb igjen 6.august etter ferien. Synes det er greit å se ett hjerte som dunker før man avslører vår lille hemmelighet <3

Jeg er, som noen av dere kanskje vet, heller bekymret over at jeg synes jeg hadde mer symptomer tidligere enn det jeg har nå. Var veldig øm i puppene, bare litt nå, merket det jobbet mye i nedre del av magen, nå bare litt innimellom, var veldig varm, nå ganske varm, men ikke så mye som jeg var, er litt kvalm innimellom, men ikke sånn veldig kvalm, så blir jo litt urolig. Men ikke sånn veldig mye symptomer her altså. Håper det er normalt at det forsvinner litt, kanskje det kommer tilbake..

5 uker idag og INGEN symptomer. Hadde ikke det forrige gang heller. Merket ikke jeg var gravid før jeg kjente mini sparke.. :D Utrolig frustrerende å ikke få noen tegn, men samtidig godt å slippe kvalme/oppkast.

eneste jeg merker er at jeg er trøtt etter lunch og resten av dagen :) hadde ikke særlig symptomer sist heller.. legen min så litt rart på meg når jeg svarte nei på spørsmål om jeg var kvalm og øm i brystene :P   baby ble det :D

Jeg som hadde begynt å tenke at det kanskje ikke var så farlig at symptomene hadde begynt å gå litt bort.. nå har jeg begynt å få rosa på papiret etter å ha vært på do, så er redd det er en MA som sist. Eller begynnelsen på en SA. Utrolig kjipt, etter en MA og en SA hadde vi håpet at det ville gå denne gangen.. Så trist akkurat nå :(

Takk for svar alle sammen . kom på enda en ting, mensmurring har jeg. Men skal vel ikke bekymre meg så mye etter det jeg leser av dere. :)

PetronellaMor skrev:
Jeg som hadde begynt å tenke at det kanskje ikke var så farlig at symptomene hadde begynt å gå litt bort.. nå har jeg begynt å få rosa på papiret etter å ha vært på do, så er redd det er en MA som sist. Eller begynnelsen på en SA. Utrolig kjipt, etter en MA og en SA hadde vi håpet at det ville gå denne gangen.. Så trist akkurat nå :(

Å nei :(:( krysser fingrene for at det ordner seg

Jeg hadde ingen symptomer i første svangerskap. Var nesten redd for at de sa jeg ikke var gravid da jeg kom på første kontroll. I morgen er jeg 7 uker på vei, og i dag har jeg vært skikkelig kvalm og kasta opp :( såeh.. til alle dere som ikke har andre symptomer enn øm her og der, nyyyyyt det :)

mon_83 skrev:

PetronellaMor skrev:

Å nei :(:( krysser fingrene for at det ordner seg

Takk! :) Håper veldig jeg også, krysser fingrene..

Da har jeg akkurat kommet tilbake fra legen, og har gode nyheter :) Det første hun sa da ul-bildet kom opp var 'å, der ser jeg et hjerte som slår, ja' men så litt etterpå sa hun at alt er så lite siden jeg ikke har kommet så langt, så det er vanskelig å se, men hun var ganske sikker på at hun hadde sett hjerteslag, så da ble jeg jo ikke betrygget. Men jeg tror hun så det :) Også sa hun at størrelsen var helt etter planen og at alt så normalt ut. Og at jeg kan puste litt ut og ikke være så bekymret enda ihvertfall, men at dersom jeg fortsetter å blø, blør mer eller får smerter, så skulle jeg komme tilbake. Men da puster jeg litt ut så lenge ihvertfall og er veldig lettet :)

Jeg har vært trøtt og sliten i et par uker, og hatt en del mensmurringer. I tillegg har jeg til tider leggkramper, og det er stas for vet jeg at noe vokser :D De siste nettene har jeg stått opp for å tisse, og kvalmen kommer snikende..

Sist hadde jeg et par uker med slitsom kvalme, og regner med det blir verre denne runden, men håper å slippe unna oppkast.. Var gravid når jeg var 17, men avbrøt i uke 9, da var jeg ikke kvalm så regner med at den blir værre med alderen.. Blir spennende å se hvordan jeg takler jobbhverdagen med kvalmen, har ikke ferie i år så jeg må bare bite tennene sammen. Har saltstenger og drops i sekken så jeg har noe å dempe kvalmen med :)

Jeg har ingen, og jeg hadde ikke sist eller :)

PetronellaMor skrev:
Da har jeg akkurat kommet tilbake fra legen, og har gode nyheter :) Det første hun sa da ul-bildet kom opp var 'å, der ser jeg et hjerte som slår, ja' men så litt etterpå sa hun at alt er så lite siden jeg ikke har kommet så langt, så det er vanskelig å se, men hun var ganske sikker på at hun hadde sett hjerteslag, så da ble jeg jo ikke betrygget. Men jeg tror hun så det :) Også sa hun at størrelsen var helt etter planen og at alt så normalt ut. Og at jeg kan puste litt ut og ikke være så bekymret enda ihvertfall, men at dersom jeg fortsetter å blø, blør mer eller får smerter, så skulle jeg komme tilbake. Men da puster jeg litt ut så lenge ihvertfall og er veldig lettet :)

nå ble jeg veldig glad:):) satser på at dette går riktige veien :) natta :)

mon_83 skrev:

PetronellaMor skrev:

nå ble jeg veldig glad:):) satser på at dette går riktige veien :) natta :)

Tusen takk :) Det er veldig hyggelig å vite at noen bryr seg :) krysser fingrene for fortsettelsen, ja. God natt!

jeg har ingen symptomer.. har hatt litt vondt i magen og er også tett i nesa..og det kan jo være annet en graviditet.. Er nesten sånn at jeg tror at jeg ikke er gravid noen ganger :p
Med storebror var jeg kvalm og trøtt fra dag 1.. Håper det holder seg sånn her med nr2 for har egentlig ikke tid til å være kvalm og syk :)

Trøtt det er jeg men når er jeg ikke det liksom :)

Har ikke så mange symptomer jeg heller. Litt småuggen når jeg er sulten, litt trøttere og litt mer sulten. Ellers merker jeg ikke så mye enda.

Back
Topp