symptomer...

kailin

Glad i forumet
Er det noen her som sliter med hodepine for tiden?... 

her har jeg gått med en hodepine i snart 3 døgn! er så slitsomt!! 
Har lest at dette kan være symptomer gravide kan ha tidlig i svangerskapet.. så håper det rett og slett bare er pga stress, krangling i hjemmet, husoppussing, og ikke et symptom! 
er så glad for at over helgen så har jeg helt fri utenom den første timen med jordmor på tirsdag! Grugleder meg! :P 
Så er det jo bare en uke igjen til 3 mndr, og jeg kan begynne å roe meg, samtidig som huset er ferdig, hvor jeg og mannen kan ha litt kvalitetstid etter han kommer hjem fra syden.. 

Håper dere får en fin helg!:)

Håpar at det ikkje er eit symptom ja. Har ei venninne som sliter skikkelig med hodepine i svangerskapa sine, og det i HEILE svangerskapa og, stakkars jente.
Masse god bedring!! Stakkars deg som må vera heime mens typen er i syden, da hadde eg vore veldig misunnelig!! Klem te deg

sogn78 skrev:
Håpar at det ikkje er eit symptom ja. Har ei venninne som sliter skikkelig med hodepine i svangerskapa sine, og det i HEILE svangerskapa og, stakkars jente.
Masse god bedring!! Stakkars deg som må vera heime mens typen er i syden, da hadde eg vore veldig misunnelig!! Klem te deg

huff, ja håper det ikke er det som skjer hos meg og! takler litt hodepine, men når det er sånn man nesten må gå på tåhev for at det ikke skal gjør det verre så er det ikke morro1 hvert fall ikke på jobb:P he he..
tusen takk for det!:)
haha, ja jeg skulle jo egentlig jobbe og jordmor så da måtte jeg bli hjemme. så han og guttungen tok seg guttetur !:) men jeg får jo slappet av da, siden jeg har fri :) DEILIG det!:) hehee... skal ta meg en tur senere jeg;)

Jeg har hatt mye hodepine, og den har vært skikkelig sterk også. Men har gitt seg etter jeg kastet opp. Men er veldig vanlig å få det tidlig i svangerskapet, og du kan trygt ta paracet. Bedre å få bort smerten, enn å pine seg gjennom det. 
Og husk å slapp litt av mellom alt stresset og da, er viktig å ta vare på kroppen din. 
God bedring...

Jeg fikk svangerskapsmigrene forrige gang. Begynte i uke 11 og varte i ca.4 uker. Var sykemeldt i 3. Ikke vær redd for å ta paracet, så lenge du ikke overstiger doseringern. Kommer av disse fantastiske gravide hormonene vi produserer.

Ros1 skrev:
Jeg har hatt mye hodepine, og den har vært skikkelig sterk også. Men har gitt seg etter jeg kastet opp. Men er veldig vanlig å få det tidlig i svangerskapet, og du kan trygt ta paracet. Bedre å få bort smerten, enn å pine seg gjennom det. 
Og husk å slapp litt av mellom alt stresset og da, er viktig å ta vare på kroppen din. 
God bedring...

Kan man trygt ta paracet? Synes å huske at noen sa at det ikke var forsket nok på paracet...Det er jo paracetanol i de fleste smertestillende...

Jeg har hatt kraftig plager med hode pine siden uke 11, er 13+2 nå og hode pinen er det like ille enda. Håper det ikke varer hele sv.skapet som forrige gang. God bedring.

ah, takk for svar damer!:)

ja, får jo tid til å ta det med ro nå fra mandag av, og etter JM timen så blir det forhåpentligvis enda bedre for da slapper jeg kanskje mer av!:) 
så håper bare det går over.. 
Tok paracett for et par dager siden, men det hjalp ikke. så da føler jeg at å ta paracett ikke er vits..  er eneste ibux som hjelper tidligere men det kan man ikke ta! så da får jeg pine meg gjennom det og få mannen til å masere meg, i håp om at det kan hjelpe:)

Flykua skrev:

Ros1 skrev:
God bedring...

Kan man trygt ta paracet? Synes å huske at noen sa at det ikke var forsket nok på paracet...Det er jo paracetanol i de fleste smertestillende...

Det er ibux vi ikke kan ta som gravide.. Ibuprofen som er i ibux kan være skadelig for fosteret..
Paracet er ikke skadelig så lenge en ikke overskrider anbefalt dose.

Back
Topp