Symptomer?

precious2013

Glad i forumet
Hei jenter. Jeg venter på at IKKE mens skal komme i neste uke!
Så jeg lurer på hvilken tidlige symptomer dere hadde?

Jeg VIL være gravid :p

jeg hadde ingen symptomer så tidlig. Bare litt mens murringer, men det kunne jo lite gjerne vært mensen

Jeg var oppblåst, mer hormonell enn vanlig pms og vanvittig trøtt. Hadde det sånn ei uke før mens tenker jeg.

Jeg testet negativ 10dpo, og hadde veldig veldig murring, så var sikker på at tr var på vei. I helgen ca 4 uker på vei, fikk jeg noen kviser, og hadde menssmerter i ryggen og ikke i magen som jeg pleier å ha under mens.Og kvalmen kom snikende ca rundt da også. Måtte teste 15dpo, og vips der var jeg Gravid. Lykke til

Jeg har helt vanlige mens symptomer. Ømme bryst og murringer. Skal har tatt 2 tester som var positive og skal til legen 10.15. Døør av spenning her!

jeg aner ikke hvor jeg er i syklusen, for den er helt på bærtur etter utskraping i desember. 
Jeg fikk ømme pupper i forrige uke, humørsvingninger og en del kviser i ansiktet. Magefølelsen min sa  meg, at nå er det kanskje baby på vei! Siste mens var 13.april, men syklusene mine har variert mellom 35-40 dager siden desember, så jeg vet ikke hvor langt jeg er kommet. Testet iallefall lørdag morgen og fikk en veldig svak positiv test! *juble litt*
Jeg hadde 3 SA i fjor, hadde aldri symptomer da, men denne gangen har jeg ømme pupper! Ømme pupper var første symptom de 3 gangene jeg har vært gravid tidligere og det har blitt baby utav det :)

Back
Topp