Symptomer

Lizz83

Gift med forumet
Har dere mange av de?

Nå er jeg 12 + 2 (tror jeg) og puppene mine er ikke like ømme og heller ikke like mye utflod osv.... Hvordan er det med dere? Jeg kjenner det strekker mye her og der da. Spesielt hvis jeg løfter på frøkna mi.

nei, eg har ikkje hatt symptomer siden uke 9-10 eg. puppene er ømme av og til, men ikkje så ille som før. men jeg kjenner graviditeten da..at det strekker og arbeider nede i der..spes når jeg gjør noe fysisk.
men de klassiske symptomene som kvalme,ømme pupper og sultfølelse er borte

Nei, de begynne endelig å avta! Kastet opp helt til for 3 dager siden! Så jeg nyter dette! =)

Har nesten ingen symptomer lenger!

samme som de over beskriver, kjenner at det strekker nede i magen....også er jeg fortsatt ganske trøtt til tider, men på langt nær så ille som det var før uke 12! 

Her går det litt i bølgedaler egentlig..
Har noen dager hvor jeg plutselig er kvalm, og dager hvor jeg ikke merker så mye
-men konstant trett, det er jeg fortsatt hele tiden c",)

Har begynt å komme til mitt gamle jeg. Litt ømme pupper av og til, men det er vell det eneste. Kan bli kvalm om jeg ikke får frokost rakst etter att jeg står opp.

Men begyner å nyte svangerskapet :) Magen vokser og vi har fått bekreftet att alt er bra med babyen :D

Så bra at det ikke bare er meg. Tror jeg skal senke skuldrene litt nå frem til UL. Skal på ny kontroll i juni da hos legen før UL.

Back
Topp