Symptomer !!??

humbug

Betatt av forumet
Har dere særlige symptomer enda ??

Jeg er fortsatt 3 dager før IKM, men har kjent 
ømme pupper i snart en uke.
Mye stikkinger helt der nede 
føler ikke særlig sult.
Kvalme byger - men, er overbevist om at det må være innbilning !! Jeg er jo bare 3+5 !? (Begynte uke 4 forrige svangerskap. Og ble skikkelig ille fra uke 5)
Sover dårlig og er kjempe trøtt !
må tisse HELE tiden !!!

jeg kjenner stikkinger der nede og er skikkelig trøtt i dag. Men trøttheten kan komme av at jeg jobbet kveld i går og dag i dag og sov bare 4,5 timer imellom. Gleder meg til leggetid :)

Jeg har kjent litt bobling og stikking i magen siden uke 3 (regna med at jeg bare innbilte meg ting da, men...) Men det er liksom ikke hele tida, og kjennes bare litt om gangen. Er jo bare uke 5 nå, men synes godt jeg kan få litt flere symptomer.
Ellers sov jeg middagdhvil i dag, satser på å bli mer trøtt framover, vil jo ha symptomer :)
Skulle gjerne ønske jeg var oppe for å tisse om natta, men det er jeg altså ikke, enda... hehe

Ønsker dere dere virkelig symptomer??
Det gjør ikke jeg, så lenge jeg er gravid er jeg fornøyd! Kvalme, hyppig dogåing, osv osv kan vente lenge for min del! Foreløpig er det eneste at jeg blir veldig fort mett (sånn halvkvalm bare om jeg spiser for mye) og voksende pupper! ;) Passer fint for meg (og samboeren min ;))

Har ifølge mannen blitt veldig bitchy og fått kort lunte i det siste. Må tisse hele tiden. TRØTT!

Øm i det ene brystet
Mye oppblåst og luft i magen
Kvalm sånn av og til
Avhengig av "middagshvil" :P
Tisser mer enn før

også er det enkelte ting jeg plutselig ikke liker lenger

Lodviss skrev:
Det gjør ikke jeg, så lenge jeg er gravid er jeg fornøyd! Kvalme, hyppig dogåing, osv osv kan vente lenge for min del! Foreløpig er det eneste at jeg blir veldig fort mett (sånn halvkvalm bare om jeg spiser for mye) og voksende pupper! ;) Passer fint for meg (og samboeren min ;))

Jeg ønsker symptomerr. Men, ikke hypermesis !! Kvalm kan jeg takle, men ikke kasteoppheletidenikkeklareågjøreredeforsegselv!!
Men, symptomer er liksom et tegn på at det er noe der. Kroppen holder på med noe viktig og viser det. En bekreftelse om du vil !:)

Fortsatt 3-4 dager til ikm men: sykt vondt i hodet, veldig trøtt( derfor jeg testet) ømm i det ene brystet( pleier å ha ved ikm) også mye murringer..

Lodviss skrev:

Jah! Ønsker symptomer ja, kan hvertfall tro at alt er bra da. Akkurat kvalmen kan godt holde seg unna da, men alt det andre kan bare komme for min del :) Når det er så tidlig i svangerskapet så har man jo ikke noe annet håndfast bevis på at man er gravid annet enn en positiv test og eventuelle symptomer :)

ømme kjertler i brystene..
bobler i underlivet
hatt litt hodepine og tidvis kvalm...

er 4+2 (tror jeg)....

Litt småkvalm
trøtt og sliten hele tiden, sover masse...
Tisser heele tiden
Ømme pupper
Ekstreme "mens-smerter" eller murringer som dere sier ? 
humørsvingninger

humbug skrev:
Har dere særlige symptomer enda ??

Jeg er fortsatt 3 dager før IKM, men har kjent 
ømme pupper i snart en uke.
Mye stikkinger helt der nede 
føler ikke særlig sult.
Kvalme byger - men, er overbevist om at det må være innbilning !! Jeg er jo bare 3+5 !? (Begynte uke 4 forrige svangerskap. Og ble skikkelig ille fra uke 5)
Sover dårlig og er kjempe trøtt !
må tisse HELE tiden !!!

Akuratt samme symptomene! :D Testet i dag, og tror jeg har antatt termin 5desember :) LYKKE !!!

Back
Topp