Symptomer?

Jafseslafsaslappfis

Forumet er livet
VIP
har dere det enda?
Er sikkert for tidlig for mange, men jeg har merka at jeg får noen slike kvalmebølger iblant, selv om jeg har en misstanke om at det kan være noe annet, for det er veeeldig tidlig da!! Har sliti med ekstrem kvalme før i svangerskap, så håper jeg slipper det altsåemoticon
Ellers så merket jeg murringer i korsryggen i dag tidlig, satte meg opp etter en stund og kjente noe renne ut..Jeg tenkte "å neeei,ikke IGJEN!", men det var bare tynt slim, ikke blod heldigvis... får bare fortsette å håpe og ikke stresse, så kanskje alle gode ting er 3?emoticon
 
fått symptomer allerede jeg Eller så er det bare innbilning.. Men har hvertfall ømme bryster som har forandra seg de siste ukene, veldig trøtt, og litt kvalm.. Også er sexlysten på topp som den var med størsten :D
 


MidlertidigNick skrev:
fått symptomer allerede jeg Eller så er det bare innbilning.. Men har hvertfall ømme bryster som har forandra seg de siste ukene, veldig trøtt, og litt kvalm.. Også er sexlysten på topp som den var med størsten :D


hehe, så bra! for de fleste har jeg hørt at sexlysten går andre veien så langt har jeg ikke kommet iallefall... men de to andre gangene hvor jeg mistet følte jeg meg ikke gravid egentlig! så får håpe at det lille jeg kjenner (eller innbiler meg??:p) er et godt tegn på at det kan gå bra!
 
Økt sexlyst høres ikke feil ut hehe;-))

Jeg fikk plutselig veeeeldig ømme pupper noen dager før jeg testet, ellers er jeg kjempesliten, noe jeg også var i sist svangerskap.
 
Jeg er veldig trøtt og sliten, har litt ømme pupper, og innimellom litt svake murringer.
Føler meg ikke gravid, men håper alt er bra der nede likevel :)
 
Ingen symptomer her nei... Men de kommer vel :p
 
jeg er ekstremt trøtt!!! *gjesp* Trenger å hvile hver dag etter jobb. Ellers litt småstikk der nede innimellom :)
 

Ekstremt trøtt (men er ganske trøtt til vanlig og, men nå er det ille!)

Småkvalm om morgenen og kvelden, spesielt i forbindelse med måltid

Oppblåst! Spesielt på kvelden

Masse, masse mensmurringer/strekninger, tror mensen er rett rundt hjørnet

Økt utflod.. (Som forsterker at jeg tror mensen er på vei!)

Kviser.. Ikke i ansiktet, men spesielt på ryggen. Jeg har sjelden kviser der til vanlig

 
Back
Topp