Symptomer :)

H.A.P.P.Y

Blir kjent med forumet
Hei :)

Noen av dere som har/hatt symptomer ?

Denne gangen kom de tidlig, har nok kjent mer etter dem denne gangen. for sist så gikk det utrolig fort, var ønsket, men han "snek" seg inn en mnd før vi skulle begge å planlegge. denne gangen fikk vi det til på andre forsøksmnd.

denne gangen kjente jeg det allerede etter 4-5 dager etter EL.
-har hatt metalsmak i munnen,
-veldig trøtt,
-oppblåst magen store deler av dagen 
-stikking i brystet på kvelden.

Hva med dere andre??

natta :)

det som har vært konstant siden 1 uke etter EL er ømme bryster... så varierer det litt, med sure oppstøt, murringer i magen, trøøøøtt, tett nese, overfølsom luktesans... ja.. endel.. :)

Jeg har ingen symptomer. Det hadde jeg ikke sist svangerskap heller, så vet jeg er heldig!

Hei alle sammen!
Helt fersk her inne jeg, men tenkte jeg skulle høre med dere.
 Er det noen av dere som har ømme pupper og føler att selve brystknoppen er sår? Har hatt dette i over 1 uke nå i tillegg til oppblåst mage, mye luft, kvalme, utolmodig, og så gruelig trett! Håpe jo att vi ska ha klart det denne mnd etter 5 mnd prøving :)

jeg har
-hovne bryster, men  kun inne i selve brystet, ikke såre brystvorter.
-oppblåst/treg mage
-veldig "hovenhetsfølelse" der nede.. husker jeg hadde det forrige gang også
-ustabilt humør
-akutt kjempekvalm, som kommer i bøyer, plutseilig er det borte igjen
-trøtt som ei strømpe!

Har vel akkurat di samme symptomene :D Kansje d er håp :D:D
Har en datter på 6,5 år, men da hadde ei ingen symptomer igjjenom hele svangerskapet, bare veldig trøtt innimellom. Virker som alt kommer nå med nr 2 om jeg er det da. :)

Har massevis med symptomer.. 
Er konstant kvalm
Ømme bryster
Sur som ei potte/ humørsvingninger
Gråter av ingenting
Murringer
Vanskelig for å konsentrere meg
Hodepine
Fryser

Takk for svar! Er åsså stupkvalm som kommer plutselig over meg og går over etter en stund. Og har masse stikkinger nede i magen + masse utflod. I tillegg til alle andre symptomer som dere nevner :)
Kansje jeg skulle prøve å teste? Har dere testet? Om jeg er gravid er jeg 3+5 idag.. Har liksom lyst å vente til nærmere helgen før jeg tester :)

Hei og velkommen :)

jeg har også såre bryster, spesielt om kvelden nå. Har stive brystknopper men de er ikke såre. vet at det er veldig individuelt dette med symptomer og hvor mye det er hvis en har :) Høres ut som du har svangerskaps symptomer, krysser fingrer og tær for dere :)

Ikke så allt for mye symptomer her.
-Ekstremt trett for ingenting.
- Kvalmebyger "kommer plustserlig, og forsvinner raskt"
- metallsmak kom etter positiv test.
- Kjenner jeg blir fort frustrert eller sint.

Men får håpe kvalmen holder seg lengst borte hvertfall :D

- Helt stive og utstående (ikke vonde) brystvorter.
- Stikking i venstre eggstokk(?) i dag tidlig. Såpass ubehaglig at jeg måtte snu meg fra mage til rygg.

Har hatt litt forskjellige symptomer

-Sinnsykt trøtt
- ømme bryster
- oppblåst/treg mage
- veldig tørst
- humørsvingninger(d har typen fått gjennomgå)
- svimmel å hauverk

Til nå har kvalmen holdt seg på avstand å slik håper jeg d fortsetter :)

Er "dårlig" med symptomer her! Heldigvis ;)
Er litt trøttere enn vanlig og oppblåst..

Høres ut så vi er en hel gjeng med symptomer jenter! ;) Vi får krysse det vi kan krysse å håpe det går veien denne mnd! ;)
Når tenker dere å teste, for dere som ikke er sikre?

Kanskje litt kvalm, og promper plutselig litt meir enn før:p er vanlegvis ein rapar:P
Haha!:) (venn dåke til detaljane:P) :)

Men forrige gong var eg så symptomfri at eg frykta at jordmora skulle seie på UL at eg var nok berre litt oppblåst og fått ein feil graviditetstest... :P For inni magen var der ingenting:P

har ikke testet posetivt enda.. men mange symtomer...

* sure oppstør
*TRØTT
* humørsvingninger ( ifølge sambo)
* veldig bra lukte sans..
*hals brann.. det er nesten det verste
* luft i magen
* oppblåst på kvelds tid

Får håpe det er symptomer med hold i da til vi har testet.
Jeg våknet i morges å følte meg i bra form i dag. Puppene er ikke ømme idag, rart...?! Har mye luft i magen eneste, litt kvalm og litt småstikkinger i magen i kveld. Tro om alt bare en innbilning.. Håper ikke det. er 14 dpo idag :D Skal prøve å vente til torsdag fredag for å teste om ikke tr er kommet :)

Back
Topp