Symptomer?

Havets fru

Forelsket i forumet
MAI 2013
Er det noen som har begynt å kjenne på tidlige symptomer?

Selv fikk jeg sinnsykt vonde pupper for et par dager siden, (har det fortsatt) og det er så herlig i og med at det var det jeg kjente når jeg var gravid for en mnd siden.. (SA).
Har ellers ikke sånt til vanlig så krysser fingrene for en positiv test over helga!
 
Uren hud, veldig høy temp, og mistet lysten på kaffe. Dette kom fra 6-7 dpo! Fikk svaaakt positiv test i dag, 9 dpo! Men den var så svak at jeg ikke tør å stole på det før TR uteblir..
 
Så spennendes! Håper at testen stemmer og at alt går bra med spiren :-)
Har selv også høy temperatur.. Uvant med varme klamme hender som vanligvis er iskalde.. 
Krysser fingrene for oss alle! :-)
 
Så spennende å se om det er positive tester som er ute å går her :):) Selv har vi ikke ikm før til 12 desember men jeg håper så klart at jeg kan overraske mannen med en gave om morningen på julaften som sier at "du skal bli pappa" :):) Og i mellomtiden så heier jeg på dere som får positive tester fremover :):) Lykke til alle sammen :):) 
 
Her har brystene vært tunge og ømme en ukes tid, og jeg kan plutselig føle meg varm (og jeg er vanligvis veldig kald). Ellers er det litt murringer og magen kjennes oppblåst (trangt med olabukse når jeg sitter) 
 
Som jeg skrev i en lignende tråd:

Lite symptomer her føler jeg, men mye fising og luft i magen. Har hatt noe mensmurringer/stikninger (vet ikke helt forskjellen) men det har vært lite. Har også hatt to kvalmeanfall og to dager med løs mage, men vet ikke om det bare er fordi jeg har glemt å spise, spist noe rart eller en annen logisk forklaring. Er så redd for SA at jeg ikke tørr å tolke ting som svangerskapssymptomer...
Er bittelitt øm i den ene puppen, men ikke noe i den andre. Skulle ønske jeg hadde skikkelig tydelige symptomer.

 
Back
Topp