Symptomer?

mammamoren

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Hei jenter! Jeg melder meg her, men holder en fot innenfor FS, er redd for at det skal gå gale nemlig. Hvilke symptomer har dere og hvor langt er dere på vei? Gratulerer til dere alle sammen! Håper jeg og alle dere blir her i åtte mnd og gleder meg i så fall til å bli kjent med dere alle sammen! Håper også mange av mine FS venninner snart også kommer inn på januarforumet. 

Jeg er 3+4 og har masse stikninger, er oppblåst og øm og har vært litt småkvalm. Er veldig trøtt også. Ellers tror jeg ikke jeg merker noe særlig.

Dere da? emoticon
 
Jeg merket endel rundt den tiden! :) Men roet seg igjen her.. Driker mindre koffein, ca 1-2 kopper daglig.. Og koser meg endel med ingeferte.. Sår hals og rennende nese! :) "Mensmurring" føles slik! :) og stikkinger, ømme pupper.. Men roet seg siste 4 dagene! :) Så håper det forsette bli bedre! ;)
 
Eg er 4+1. Har ikkje så mange symptom, men merker eg er litt trøttare enn vanlig. Kjenner også litt stikking i magen og murring i ryggen. Håper kvalmen holder seg unna!
 
Jeg merket endel rundt den tiden! :) var vel veldig tydlige tegn på graviditet.. Og testet positivt 3+3! Og testet i uke 4+0 og var positivt da og! :)Hadde kvalme, såreslimhinner, stikkinger i mage, kvalme, brekkinger, VELDIG ømme pupper, hode vondt, trøtt og svimmel. Men roet seg igjen her.. Driker mindre koffein, ca 1-2 kopper daglig.. Og koser meg endel med ingeferte.. Sår hals og rennende nese forsatt men tar ett glass varm melk og ingeferte før sengetid! :) "Mensmurringen" er forsatt der, føles slik! :)  MEn det er kjent tegn i min slekt ved graviditet! :)  stikkinger, ømme pupper.. Men roet seg siste 4 dagene! :) Så håper det forsette bli bedre! ;) :)
Begynt med litt bedre energi, og midre vondt fra min kroniske revmatiske sykdom! :) Hurraemoticon
 
Er også 4+1 i dag og er veldig kvalmen om dagen,og det tar seg opp om kveldenemoticon
Også er eg en del trøtt.

Var ikkje kvalm i det hele tatt med storebror og lillesøster,så dette er ikkje eg vandt medemoticon
 
hei:-) jeg er 5 uker i dag.kjenner absolutt ingenting. så er beskymret for at det skal gå gale. skal på tidlig ul den 24 mai pga at dette er ett fryse forsøk.. gleder meg utrolig mye til å se om alt er som det skal være:-) så har full nedtelling til den 24:-) Håper vi er her å skravler sammen om 8 mnd å :-)
 
Nytt symptom her, neseblod! emoticon Jeg som aldri blør neseblod! :P

Men vet det ikke er uvanlig da! ;)
 
Hei.

Jeg er 4 + 3 i dag og har egentlig ikke hatt så mye symptomer enda.
Eneste er vel at jeg føler meg litt uggen og har vært en del ekstra trøtt den siste uken. 
Men jeg går ennå å tenker at TR lurer seg innpå en av de nærmeste dagene(testet positivt i går)..    :)
 
Flere symptomer?
Jeg er nysgjerrig :-)
 
gullunge2012 skrev:
Nytt symptom her, neseblod! emoticon Jeg som aldri blør neseblod! :P

Men vet det ikke er uvanlig da! ;)


Hadde ett par ekstreme tilfeller av det sist.

Symptomer jeg har er kviser (har ikke det til vanlig, men hadde en del sist jeg var gravid også), helt elendige negler og litt småkvalm, men tror det mer kom av at jeg var spent på testing. Kvalmen kom vel i uke 6 sist, så da er det bare å stålsette seg;)
 
Hei og hopp emoticon

Jeg testa positivt idag og er 3 uker på vei.

Jeg hadde veldig murring igår og var veldig godtesyk.. tok en test for morroskyld idag tidlig.

Jeg er faktisk kvalm nå, føler meg skikkelig uggen.

Jeg har vært veeeldig trøtt i det siste og hatt noen rare stikkninger, så trodde kanskje at det var noe på gang.. og det var det jo emoticon



Håper bare ikke kvalmen blir like ille som forrige svangerskap, da begynte det vel i uke 8..kasta opp heeeeele tiden til jeg var ca 18 uker på vei.



 
Skal vi se , symptomer her i gården.
Veldig trett, litt kvalm, kort lunte, ømme bryst,mens murringer av og til...det var vel det..
 
4+4 i dag. Har ikke så mange symptomer i grunn. Hadde veldig såre brystvorter fra dagen før ikm til nå men det har begynt å avta så ikke så ille nå, ellers luft i magen, føler meg sliten og trøtt, småkvalme som kommer å går uten noen fast rutine... Hadde ett munnsår rundt ikm men det har forsvunnet nå. Men er veldig tørst så drikker mye vann og tisser derfor mer... Stikkingene i magen kommer og går. I grunn alle symptomene kommer og går litt.
 
Er 4+4 i dag og har i grunn ikke merket noe særlig til noe i grunn.. Puppene kjennes litt tyngre ut, og murrer det litt i magen og korsryggen, men det var vell egentlig det :) 

Sist svangerskap ble jeg ikke kvalm før jeg var 8 uker på vei, og kvalmen bet seg fast i 10 uker - håper jeg slipper det denne gangen, siden disse ukene blir MIDT på varme sommeren..
 
Utrolig boobling i magen, sulten og pisser ofte.
Føler magen buuuler ut! emoticon
 
Hei:) jeg er også ny her og vet ikke om jeg er gravid enda... Har symptomer som ømme stinkkende pupper, veldig vondt i korsryggen, kvalm spesielt om kvelden, svimmel, hodeverk, tykk hvit utflod og mens smerter..( Minner litt om dabjeg ble gravid med sønnen min..) Har ikm i dag men fikk negativ cb digital test idag tidlig:( noen som har vært borti dette? Håper på positiv test så har ikke gitt opp håpet enda:)
 
Jeg er i uke 5+2 i dag. Har kastet opp hver dag i over en uke, BHene er pluttselig for små ( i dag så mannen på meg da vi var ute å gikk, og sa 'det var da voldsomt så pupete du var i dag, da!'), jentungen klager tidvis på at melka ikke er 'æs s', tannkjøttet blør, bekkenet gjør seg allerede bemerket, har kviser under haka og på halsen, tørre og sprø negler, ekstremt dårlig kortids(og langtids...)minne, det strekker inni magen og stikker en anelse, får veldig lyst på ting jeg normalt ikke spiser, som børek fra 7/11 og vaffelkjeks (ikke sammen, da), har pluttselig ingen verdens lyst på kaffe, som jeg normalt drikker MYE av, vil helst legge meg kl ni hver kveld og er stuptrøtt det aller meste av dagen, kort lunte og leamus i overleppa.

And this is just the beginning...

Men det er jo litt gøy, da, å kjenne på at det skjer ting i kroppen. Som fysioterapauten min sa da jeg fortalte om symptomene før helga; Jøsses, du har sterke hormoner!
 
Back
Topp