Symptomer?

bettina2010

Flørter med forumet
Har dere som nylig har testet positivt mye av det?

Jeg har nesten ingenting og har jo i tillegg to hcg-prøver som ikke er helt overbevisende... Så veldig i tvil om hvordan dette går. [8|]

Har ikke antydning til ømme pupper en gang, selv på cyclogest.

Eneste tegnene er vel at jeg er litt trøttere enn vanlig, litt mer irritabel og blir litt uggen etter at jeg har spist.

Hva med dere???? [:)]

hei hei[:)] Mine sytomer er: veldig ømme bryster,blod årer på brystene,trøtt(men sover dårlig om natten) kvalm når jeg våkner(går over når jeg får i meg en skive) litt irritert,må tisse hele tiden og får stikninger i magen.

Men kjenner mange som ikke har noe form for sytomer under hele svangerskapet,så ikke bekymer deg unødvendig[:D] klem.

Takk for svar alle sammen! [:)]

Klarer virkelig ikke å huske hvordan dette var sist. Men husker i alle fall at puppene hadde vokst en del når jeg var i uke 6, og i morgen er det 5 uker uten at jeg har merket noe til det denne gangen.

Mistet også lysten på kaffe, men tror det kom litt senere...

Men jeg vet jo mer på tirsdag når jeg får svar på blodprøven jeg skal ta i morgen. Får bare smøre meg med tålmodighet. [;)]

Hmm.. mine symptomer idag er: ØMME pupper,trett, "stinn" i magen, små uggen, vond smak i munnen, Kaffe smaker [:'(](elsker det normalt), samt sjokolade frister ikke[:-] (ikke normalt!!!)

Får svar på Hcg prøven i morgen, håper stigningen er bra[:)]

Jeg hadde ingen symptomer på graviditet i starten.
Men jeg hadde jo ømme pupper o.l , men når jeg sluttet på Crinonen gav alle tegn seg og jeg hadde ingen symptomer..

Kjente ikke så mye før uke 10/12.. Da var puppene bare ømme....

Hadde ikke symptomer i det hele tatt før magen begynte å vokse og jeg begynte å kjenne liv..

Back
Topp