Symptomer uke 10+

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Lurer fælt på hvordan tilstanden hos oss som er over 10 uker er, mange har slitt med kvalme/oppkast - har det blitt bedre?
Andre symptomer som har kommet eller gått?

:)

Ja. Jeg er bedre. Men mye fordi jeg kan slappe mye av. Kjenner at denne helgen har vært alt for aktiv. Så nå ligger jeg med oppkasten i halsen

Jeg kjenner ingenting!!! Er 10 uker i morgen Og jeg tisser ikke lengre på natta heller:/
Dette bekymrer meg faktisk veldig så gruer meg til ul neste mandag:S
*lever det fortsatt*

Det er vanlig og tisse ofte i starten fordi livmoren presser på urinblæren. Ca uke 12 eller hos noen før går livmoren over bekkenet og da letter trykket på urinblæren igjen. Så trenger ikke være farlig at tissetrangen er vekk:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Mindre symptomer nå. Men blir fremdeles fortere trøtt. Tidvis kvalm enda, men ikke i nærheten av der jeg var. Nå er ikke denne tråden for meg egentlig, for jeg er bare 9+5 ;)

Er 10 + 4 i dag..Kvalmen er bedre, kaster ikke opp lengre men den ligger litt i halsen og lurer av og til.. Ellers har jeg de samme symp.ømme vonde pupper,tisser veldig mye, verker nederst i ryggen og ekstremt slapp og lat...

10+2 i dag. Kvalm som aldri før, puppene blir bare ømmere og ømmere, vondt i korsryggen, trøtt og blir lett svimmel! Håper det trapper ned snart, for eksamen nærmer seg og i denne formen er det vannskelig å konsentrere seg

Men nå igjen så er jo masse symptomer like vanlig og normalt som ingen så fikk beskjed av legen min at så lenge du ikkje har noen forferdelige smerter eller blødning er det ingen grunn til bekyrming :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 11+4 - og har ikke blitt noe bedre enda. Heller motsatt. Oppkast, kvalm konstant, sliten og føler meg dårlig i hele kroppen. Håper så inderlig at jeg kommer til å føle meg bedre snart :)

Jeg har litt vekslende symptomer, noen dager er de sterke og andre dager fraværende:
- ømme pupper
- ligamentsmerter i varierende grad
- svimmel/ lett kvalme
- økt matlyst
- oppblåst/ stor mage

Skal på UL i morgen og håper så inderlig at alt er vel ;)

Back
Topp