Symptomer som kommer og går

Altgårbra92

Blir kjent med forumet
Hei! Dette blir sikkert ikke mitt siste bekymrede innlegg! Bare til advarsel, hehe ;-p

Nå er jeg 7+3 og har lite symptomer. Brystvortene er mindre ømme enn tidligere, syns også brystene er blitt mindre faste. Forrige uke var jeg så kvalm at jeg var sengeliggende i 3 dager, dette har også gitt seg.

Var på TUL sist torsdag og så da et lite frø med bankende hjerte med puls på 130.
Klarer likevel ikke å slappe helt av..

Noen som har det likedan/tidligere har opplevd det samme??
 
Hei! Dette blir sikkert ikke mitt siste bekymrede innlegg! Bare til advarsel, hehe ;-p

Nå er jeg 7+3 og har lite symptomer. Brystvortene er mindre ømme enn tidligere, syns også brystene er blitt mindre faste. Forrige uke var jeg så kvalm at jeg var sengeliggende i 3 dager, dette har også gitt seg.

Var på TUL sist torsdag og så da et lite frø med bankende hjerte med puls på 130.
Klarer likevel ikke å slappe helt av..

Noen som har det likedan/tidligere har opplevd det samme??

Jeg er 7+6 og eneste symtomene jeg har er at jeg er unormalt trøtt og trenger mere søvn. Brystene er mindre ømme enn hva de har vært. Hadde mensenmurring fram til uke 5. Har ikke vært på noe kontroll eller tul :)
 
Jeg er 7+6 og eneste symtomene jeg har er at jeg er unormalt trøtt og trenger mere søvn. Brystene er mindre ømme enn hva de har vært. Hadde mensenmurring fram til uke 5. Har ikke vært på noe kontroll eller tul :)

Høres ut som meg! Takk! :)
 
Samme her, skrev et innlegg for et par dager siden ang. det samme! Er 7+5. brystene er litt ømme, spesielt på kveld/natt. Har vært utrolig kvalm siden uke 4-5, og så våknet jeg for et par dager siden uten særlig kvalme. Er det samme nå, men har kvalmebyer. Såg en liten baby med hjerteslag på ul idag. Så virker som at varierende symptom er ganske normalt? Første svangerskap hadde jeg null symptom første trimester, og ut kom en velskapt baby!
 
10+4 og har generelt hatt veldig lite symptomer. De kommer av og til men forsvinner alltid fort igjen. Tror det er like vanlig å ha mange symptomer som å ha få, men man blir jo selvsagt litt ekstra bekymret når man leser om mange og sterke symptomer som du selv «mangler» :)
 
Samme her, skrev et innlegg for et par dager siden ang. det samme! Er 7+5. brystene er litt ømme, spesielt på kveld/natt. Har vært utrolig kvalm siden uke 4-5, og så våknet jeg for et par dager siden uten særlig kvalme. Er det samme nå, men har kvalmebyer. Såg en liten baby med hjerteslag på ul idag. Så virker som at varierende symptom er ganske normalt? Første svangerskap hadde jeg null symptom første trimester, og ut kom en velskapt baby!

jeg har faktisk merket at jeg får mere vondt av å bruke bh enn å gå uten, kanskje det er en grunn til at jeg ikke har vært så øm i det siste :smug:
 
Jeg har få symptomer. Nesten ikke kvalm. Har aldri vært i nærheten av å måtte kaste opp. Men kan kjenne at jeg er uggen innimellom. F.eks. ved sult eller mett. Kan noen ganger kjenne at det skjer ting i livmora, men lite det også. Så få symptomer er helt normalt! Hadde det sånn i forrige svangerskap også :)
 
Sånn på input;

Mista alle symptomene mine forrige uke og ble henvist til ul fordi jeg stressa. Viste seg at alt var fint og gyno sa det var vanlig at man kunne miste symptomene. Alt er individuelt fra antall symptomer og hvor "plaget" du blir til, hcg nivå i blodet...
 
Back
Topp