Symptomer som kommer og går.

Bambino

Andre møte med forumet
Hvordan er det med dere og symptomer?
Jeg har hatt ømme bryster, men ikke kjempe vonde. Merker at de har vokst mye og kan være litt ubehagelig å ligge på magen.
Men noen dager kjenner jeg ikke at brystene er ømme :( Noen som kjenner seg igjen?
Har også hatt endel murringer, men har ikke hatt så mye av det i det siste.. Nå har jeg vondt i ryggen og den ene rompe ballen ;)
Fint hvis noen kan dele sine erfaringer :)

Jeg har ikke så veldig mye symptomer bortsett fra at jeg er veeldig trøtt og KJEMPE kvalm hele døgnet :eek:
Også har jeg hatt en del vondt i lysken, men det har gått over nå :)

Jeg hadde såre brystvorter i uke 5, så har jeg stikninger i livmoren i ny og ne, menssmerter i ny og ne, enkelte dager har jeg dårlig appetitt og svimler, puppene har kanskje vokst en anelse! Jeg har altså veldig vage symptomer, så hadde jeg ikke tatt flere positive tester er det ikke sikkert jeg hadde visst jeg var gravid.. I dag merker jeg ingenting til noe som helst så har brukt mesteparten av morgenen på å grenet fordi jeg er så redd dette går gale! UL om 10 dager og jeg gruer meg noe helt vanvittig!! Kommer til å ligge med lukkede øyner helt til noen forhåpentligvis dytter i meg og gir meg tommel opp, noe jeg i dag ikke tror kommer til å skje! Kjenner jeg blir så pessimistisk når jeg ikke har klare tegn på graviditet! Er fryktelig:(

Jeg fikk høre fra legen min i går at det er veldig vanlig å svimle, spesielt når man reiser seg brått, når man er gravid. Jeg var så bekymret siden jeg holder på å gå i bakken hver gang jeg glemmer meg og reiser meg brått. Både blodtrykk og blodprosent har en banankurve og synker i starten av svangerskapet for så å stige igjen mot slutten av svangerskapet.

Ellers så kommer å går symotomene litt hos meg. Ihvertfall kvalmen. Lørdag var jeg kjempefin i formen, mens fra søndag har jeg ligget strak ut. Helt normalt med symptomer som kommer og går! Det sa ihvertfall legen min til meg :)

Her kommer det å går også. Dager med kjempe kvalme, dager med litt kvalme, dager uten kvalme.
Brystvortene er ikke særlig ømme lenger så det er på retur. Murringer kjenner jeg lite av og stikninger har jeg aldri kjent.
9 uker i morgen

Varierer litt her også, med unntak av kvalmen og trøttheten som er konstant. I dag har jeg sykt med stikkinger i puppene, og så har de VOKST. Jeg ammer i tillegg, så nå ser jeg virkelig ut som pamela her. Føler de er i veien haha. Jeg er ikke vant til store pupper.. Og så har jeg mye stikkinger i nedre del av magen og støl i korsryggen.. Så plages jeg også med hodepine i blant. Herlig å være gravid ;)

Kvalmen kom tilbake nå etter masse mat :o

Jeg blir fort kvalm når jeg ikke har spist på en stund.. Og så har jeg fått dilla på knekkebrød m/ makrell i tomat
Kylling klarer jeg ikke å tenke på å ha til middag, noe som er veldig rart for det pleide jeg spise 2-3 ganger i uken :(
Jeg kan noen ganger få stikninger på høyre side når jeg nyser, noen flere som kjenner det?
Takk for at dere deler deres symptomer :)

Ømme brystvorter her, skikkelig vonde faktisk...Kvalmen har vært litt av og på men nå kjennes det ut som den kommer bare mer og mer. Gruer meg til kveldsvakt i morgen. Jeg har ikke akkurat kontorjobb som spl i hjemmetjenesten....:-/

Gullskatt juli12:)

Har egentlig nesten ingen symptomer - har hatt litt av alt, men har gått veldig fort over (litt kvalm noen dager, ømme bryster, murringer - spesielt før jeg legger meg)... Hadde det ikke vært for egen test, fulgt opp av testing av hcg som har steget ville jeg ikke trodd at jeg var gravid i det hele tatt.

Synes egentlig det hele er litt surrealistisk, men regner med at så lenge det ikke kommer smerter/blødninger så er vel alt som det skal - vurderer likevel en tidlig ul, hvis ikke bare for å se at det er noe der :)

Frem til uke 7 var jeg kjempekvalm. Nå er jeg minimalt kvalm, lite ømme pupper (men har fått store brystvorter), og generelt lite symptomer lenger. Men jeg har bekkenløsningen da, den er kommet for fullt dessverre.

Frem til uke 7 var jeg kjempekvalm. Nå er jeg minimalt kvalm, lite ømme pupper (men har fått store brystvorter), og generelt lite symptomer lenger. Men jeg har bekkenløsningen da, den er kommet for fullt dessverre.
Hva var dine første symptomer på at du fikk bekkenløsning?

Hva var dine første symptomer på at du fikk bekkenløsning?
Vondt i halebeinet, og det "skyter" smerter ut i venstre rompehalvdel.. Spesielt om jeg sitter i sofaen med beina på bordet.. Da er det lite støtte i korsrygg og da har jeg problemer med å reise meg opp. Samme med å snu meg fra venstre til høyre side i senga.. Utrolig vondt i venstre hofteparti, og ned i rompa.

Vondt i halebeinet, og det "skyter" smerter ut i venstre rompehalvdel.. Spesielt om jeg sitter i sofaen med beina på bordet.. Da er det lite støtte i korsrygg og da har jeg problemer med å reise meg opp. Samme med å snu meg fra venstre til høyre side i senga.. Utrolig vondt i venstre hofteparti, og ned i rompa.
Takk for svar :) Høres ikke mye godt ut :( Får håpe det hjelper med behandling, hørt at fysio kan hjelpe hvis man går tidelig :) jeg har hatt vondt i korsryggen og den ene rumpeballen, så lurte på hva det var..
God bedring :)

Føles som om puppene blir tyngre for hver dag! Og brystvortene er veldig følsomme!

De siste dagene har jeg faktisk blitt småkvalm flere ganger om dagen å må da skyndte meg å spise! :O

Hadde en del symptomer i form av stikninger/murringer, svimmelhet, vondt i puppene, småkvalm i begynnelsen. Har kommet og gått ja:) Har ikke hatt symptomer på nesten en uke, kun trøtthet, men den kan være pga Crinonen. Er i uke 8.

Hvordan er det med dere og symptomer?
Jeg har hatt ømme bryster, men ikke kjempe vonde. Merker at de har vokst mye og kan være litt ubehagelig å ligge på magen.
Men noen dager kjenner jeg ikke at brystene er ømme :( Noen som kjenner seg igjen?
Har også hatt endel murringer, men har ikke hatt så mye av det i det siste.. Nå har jeg vondt i ryggen og den ene rompe ballen ;)
Fint hvis noen kan dele sine erfaringer :)

Kjenner meg igjen i at det kommer og går :) for min del har det vært slik siden starten... noen dager forrige uke hadde jeg plutselig nesten ingen symptomer, og ble såklart litt skeptisk.. Så snudde det veldig fort og jeg begynte å kaste opp igjen i helga...(sorry detaljene) Er straks i uke 10..:)

Idag har jeg nesten ingen symptomer.. Symptomene mine mine kommer og går hele tiden. Er ofte jeg tenker at jeg ikke kan være gravid :O

Back
Topp