Symptomer som forsvinner

Spent.no

Forelsket i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er småkvalm, men føler liksom gravid følelsen har forsvunnet. Dette gjør meg litt redd. Er 8+0i dag og var på tul 6+4 og så da et bankende hjerte. Sist følte jeg at kvalmen og murringene var der konstant. Men man glemmer. Skulle ønske jeg hadde hatt råd til en privat ul nå. Men må prioritere tannlege da en bit har løsnet. Kanskje tannpine overdøver graviditets symptomene, eller det at jeg har ei lita ei nå å ta meg av gjør at jeg ikke har tid å fokusere på meg. Leser om MA og er livredd

Har det litt sånn jeg og. Symptomer kommer og går. Har lest at det er vanlig.

Ja har lest det er vanlig jeg å. Men til og med bekkensmertene er borte

Sånn føler jeg også, sammenligner med det man husker fra forrige svangerskap. Men samboer beroliger meg og sier at symptomer kom og forsvant sist gang også, og at jeg var like bekymret da:laughing002:angelic:

Hos meg kommer og går symptomene litt, eneste som er konstant er ømme pupper :yuck:

Jeg syns å huske at jeg leste noe med at rundt uke 8 var det veldig vanlig at symptomebe forsvinner for så p komme tilbake igjen!! Litt sånn luring

Samme her. Føler puppene mine har krympet skikkelig :arghh: Merket det mitt på natten og ble overbevist om at lillegullet var borte :sad010

Før jeg ble gravid trodde jeg at jeg skulle få skikkelig fødselsangst. Men nå har jeg bare angst for å ikke komme så langt.

Jeg savner kvalmen:eek:

Då eg var gravid med dattera mi som no er 6 mndr, våkna eg plutselig ein morgon i ca veke 7 og det første eg kjente var at eg hadde mista gravidfølelsen, for å kalla det det. Utrulig ekkel følelse. Symptoma kom tilbake etter ei tid, og alt viste seg å vere bra. Lykke til

Back
Topp