Symptomer som blir svakere

HMB<3

Flørter med forumet
Hei jeg er gravid for første gang og lurer på om det er normalt at symptomene svinger? Hadde veldig vondt i brystene tidligere men nå er de bare litt ømme. Har brukt et år på å bli gravid og er kjempenervøs for å SA....

Blir glad for svar ☺

Helt normalt. Jeg har nesten ingen symptomer, bare trøtt om kvelden og kvalm av sterke lukter og hvis jeg glemmer å spise

Jeg har hatt ganske mye symptomer et par dager men i dag er det bare murringer i magen. Første graviditet her også etter 1 år prøving. Krysser fingrene for at det går fint for oss begge :-)

Har det likt som dere. Noen dager med mye symptomer idag føles de borte. Men har fått høre at det er helt normalt, en setning førstegangsgravide visstnok får høres ofte.

Sånn forresten liker veldig godt profilbildenr deres Mymlen og hmb <3

Takk! Nå roet jeg meg flere hakk ☺ godt å høre at flere har det sånn ☺

Har det likt som dere. Noen dager med mye symptomer idag føles de borte. Men har fått høre at det er helt normalt, en setning førstegangsgravide visstnok får høres ofte.

Sånn forresten liker veldig godt profilbildenr deres Mymlen og hmb <3

Hehe, så det ikke før du nevnte det men er jo samme tegneseriefigur vi har bilde av jo :-P

Helt normalt. Ene dagen føler jeg meg kjempegravid, neste dag; ingenting!
Så det går opp og ned:)

Ja, helt normalt! Vil tro det har mye med dagsformen å gjøre. Jeg er mer kvalm når jeg føler meg sliten, sulten osv. Ømme pupper kommer og går litt. Har generelt hatt lite symptomer i mine svangerskap. Har du få, skal du bare være lykkelig for det. Det motsatte, er ikke noe særlig....

Samme her. Enkelte dager kan jeg føle meg superkvalm og ingen matlyst . Men må innrømme at formen er mye bedre idag. Merket ikke så mye til kvalmen❤️

Hadde stikkinger i noen dager, men ikke så mye nå.
Men brystene merker jeg er ømme..

Helt normalt. Fikk selv litt panikk her en natt jeg våknet, følte meg frisk og opplagt, ikke noe strekk i magen, ikke ømme pupper, og ikke småkvalm, men så stod jeg opp på morran igjen..... det kommer og går.

Back
Topp