Symptomer som blir borte

Aromage

Betatt av forumet
Hei.
Jeg har enda ikke fått noe positiv test, og skal ha mensen iløpet av 1-2 dager. Jeg kjente skikkelig smerter og stikkinger ca 22-24 timer etter jeg hadde sex og hadde eggløsning (har aldri så store smerter ved eggløsning, bare små murringer). To dager etterpå kom det masse symptomer som stikkinger fra høyre til venstre side, murringer, vondt i korsyggen, var kvalm og svimmel to dager og jeg kokte i ansiktet, hodepine ekstremt trøtt + tett nese. Jeg følte meg gravid og jeg var super glad (men veldig veldig trøtt).

Jeg leste jo at dette kan være tidlig tegn. Men de siste 3-4 dagene har jeg ikke kjent noenting av de tidligere nevnte "symptomene". Kan det være en sjanse alikevel at jeg kan få positiv test om 1 dag eller 2, selv om jeg føler meg "normal"? Jeg vet at det bare er et test som kan gi sikkert svar, men jeg er så redd for negativ test etter å ha "følt meg gravid". :smiley-ashamed008
 
Hei:)

Forstår at du er redd for en negativ test, når mensen skulle kommet kan du ta en test. Jeg kan desverre ikke si om du er det eller ikke. Er testen negativ vent evt et par dager til før du tar en ny for å være sikker. Det er mange grunner til at du fikk de symptomene du fikk. Er det grunnet at du er gravid trenger det heller ikke være neggattivft at de nå er borte. Ikke for å skuffe deg det er ikke sikker at det er et svangerskap som førte til at du følte deg slik.

Jeg håper testen din er positiv, uansett ønsker jeg deg masse masse lykke til!
 
Back
Topp