Symptomer som blir borte...

Lambi

Betatt av forumet
...trenger det å bety no? Eller kan symptomer komme og gå litt? 

Jeg har ikke mange symptomer, det jeg merker mest er skikkelig ømme pupper. Men i de to siste dagene nå så har det ikke vært så ømt og vondt... Jeg hadde lovt meg selv og ikke tenke negativt og har klart d helt til nå... :( Har bestilt meg ul på privat klinikk mandag. 
Jeg blir gaaaal av detta! 

Jeg har vært kvalm, sliten og hatt ømme pupper men så på mandagen da kjente jeg plutselig INGENTING! Jeg ble livredd og var mer eller mindre på do den dagen for å sjekke om det hadde begynt å blø eller noe.... 
På tirsdag var symptomene til bake for FULLT! Det var nesten at jeg ikke kom meg opp fra senga, kjempe kvalm og brekninger inni mellom hele dagen. I går hadde jeg en veldig fin dag og så i dag er jeg igjen så ille at jeg har holdt meg hjemme.... 

Så mitt svar er at ja, symptomene kan komme og gå. Men skjønner deg godt! Skal på ul om en uke og gleder meg! Håper at vi får se et lite hjerte som slår og at da blir jeg roligere :) 

Du skal nok være glad for at du ikke har så mye symptomer ;P ikke morsomt å være kvalm og spy nesten hver dag :( Normalt at det kommer å går :)

symptomer hva er det??..
jeg er i uke 6+5. og det eneste jeg har hatt til nå er vonde bryster.. små kvalm men ikke noe og rope etter.

så jeg har enda ikke (bank i bordet) symptomer..

Vær glad du ikke studerer doskåla! :p Fyflate! Jeg studerer den ifra vi står opp til jeg legger meg :( Så vær glad for lite symptomer! :) Men, trenger ikke å være negativt.. Kan være du har "stressa" litt åsså ikke lagt merke til dem.. Åsså, når du prøver å kjenner etter så er de der ikke.. Åsså kan de komme tilbake :)

jeg mista symptomene rundt uke 6 med både nr 2 og 3... hadde bare ømme pupper og litt småkvalm innimellom, men det forsvant som sagt.... hadde jeg ikke visst at jeg var gravid ville jeg ikke trodd det heller for å si det sånn.... NYT DET!!! hvor hardt man er ramma av symptomer har ikke noe å si hvor gravid man er, men mer et tegn på hvordan man takler hormoner og de endringene som kroppen har begynt på... noen spyr fra a til å mens andre valser gjennom uten et snev av kvalme :) Vi er forskjellige og sånn er det bare :)

Enig med de andre her.. Fy flate.. Skulle gjerne vært uten denne kvalmen.. Og den er der HELE dagen.. Ugg.. Nyte graviditeten din og gjør alt du har lyst til.. Det skulle jeg ønske jeg kunne..:)

Back
Topp