Symptomer som bare forsvinner

Mamma til to gullgutter

Elsker forumet
Junilykke2018
Er det vanlig at kvalmen kan forsvinne sånn over natta?
I dag merker jeg ingenting til verken det ene eller det andre.. er det et dårlig tegn? [emoji17]

I dag merker jeg ingenting til verken det ene eller det andre.. er det et dårlig tegn? [emoji17]

Det er normalt ja, for å si det sånn, om noe går galt så forsvinner ikke hcg hormonene som i utgangspunktet gir deg symptomer over natta! Nyt det mens den er borte, vips er det tilbake :p

Man skal vel bare være glad hvis det gir seg før. Tror ikke du skal tenke negativt hvis kvalmen gir seg :) I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm kanskje 5 morgener.. og det var senere i svangerskapet :)

Jeg håper det :p
Lei av å være hjemme :)
Krysser fingrene for at du slipper å bli like plaget som jeg har vært [emoji173]️
Ja kjedelig å bare se i veggen.. i dag er første dagen jeg har klart å sette på en vaskemaskin :eek: Det sier litt om energien..

Ja d er dager da jeg ikke føler meg gravid og dager der jeg føler meg sikkelig gravid att.. D er vist helt normalt..

Noen dager har jeg ømme bryster, andre dager kjenner jeg de nesten ikke og de fleste dager er jeg ekstremt kvalm, men så kommer det plutselig en dag hvor det ikke er så ille. Tror det er helt normalt, men skjønner du er nervøs, for jeg blir det selv o_O

Godt å lese det er flere. I går forsvant nesten alt her. Fikk helt hetta. Men kasta opp på kvelden. Fant ut at nyt det mens det er borte xD

Back
Topp