Symptomer som avtar

Toppen

Flørter med forumet
Junibollene 2023
Jeg har lest i gravid-appene jeg har at perioden jeg er i nå (uke 7-10) er symptomene som regel på det verste, men jeg har begynt å ha mindre symptomer. Er det flere som har det slik? Blir jo litt nervøs for at det skal være noe galt, men håper jo at det er vanlig å ha lite symptomer i denne perioden også.

Er 9+0 i dag, og mine symptomer er veldig varierende fra dag til dag og tidspunkt på dagen. Noen morninger våkner jeg kvalm og dårlig mens andre ganger blir jeg ikke kvalm før utpå dagen, og noen ganger ikke i det heletatt. Ømme pupper ene dagen og ikke neste dag igjen. Så vil tro det er veldig individuelt og at man bare bør nyte at man ikkje må ha alle symptomene konstant. :angelic:

Jeg var helt ødelagt i uke 5 og 6. Uke 7 nå, bare kvalm mellom måltidene og trøtt, men føler meg faktisk litt bedre. :)

Jeg er 11+2 nå og har så og si ingen symptomer lenger…
Oppblåst, men det er jeg ofte til vanlig og. Utover det er det eneste jeg kjenner at det stikker og kiler litt i livmora.
Er nok ganske normalt, men kjenner meg veldig igjen i tankene om at det kan bety at noe er galt…

8+1, og har siste uka vært ganske dårlig. Men i dag har formen vært overraskende bra. Ingen kvalme så langt (bare litt antydning akkurat nå), er fortsatt veldig raskt sliten. Prøver å nyte at formen kan være bedre, men bekymret også med en MA bak meg allerede. Håper alt er fint inni der, som det var for en uke siden på TUL.

Jeg var veldig kvalm fra uke 5-8/9 ca. Etter det har det begynt å avta voldsomt, nå (10+5) kjenner jeg kun kvalmen om det er lenge siden måltid og jeg stresser.
Har ellers veldig lite symptomer nå, veldig annerledes enn forrige graviditet da jeg var dårlig frem til uke 14 :shy:
Men prøver å tenke det er normalt og at jeg bare må nyte at det ga seg kjappere denne gang :D

Jeg har lest i gravid-appene jeg har at perioden jeg er i nå (uke 7-10) er symptomene som regel på det verste, men jeg har begynt å ha mindre symptomer. Er det flere som har det slik? Blir jo litt nervøs for at det skal være noe galt, men håper jo at det er vanlig å ha lite symptomer i denne perioden også.
Samme her. Alle symptomer begynte å avta etter uke 7. Kvalme, ømme pupper, forstoppelse. Men har vært på privat ultralyd, og alt er i skjønneste orden, så var ingen grunn til bekymring. Men var vel verdt pengene å dra på ultralyd for min del, så jeg kan kose meg med graviditeten heller enn å stresse :) man leser jo så mye forskjellig :Heartred

Samme her. Alle symptomer begynte å avta etter uke 7. Kvalme, ømme pupper, forstoppelse. Men har vært på privat ultralyd, og alt er i skjønneste orden, så var ingen grunn til bekymring. Men var vel verdt pengene å dra på ultralyd for min del, så jeg kan kose meg med graviditeten heller enn å stresse :) man leser jo så mye forskjellig :Heartred
Så godt å høre!❤️ Jeg er i uke 8 og opplever det samme, med mindre (og sjeldnere) symptomer. Krysser fingre for bra resultat av ultralyd til uka :)

Jeg er 10+3, og har den siste uka vært mer kvalm enn tidligere! Puppene har også blitt mer ømme og vokst! Symptomene varierer og er ulike for alle, men man kan jo bli helt sprø av alle tankene man har i begynnelsen av svangerskapet :happy6

Jeg er 8+5 og puppene er blitt myyyye mindre ømme! Venter bare på at kvalmen skal slippe så blir jeg veldig fornøyd :P

Godt å høre :Heartred Jeg skal om 1,5 uke, så skal holde ut til da :)

9+3 i dag og synes den siste uken har vært den værste til nå. Heldigvis ikke veldig kvalm i går og i dag. Bare himla trøtt, men det takler jeg bedre enn kvalme og oppblåsthet. Ser så frem til 2. trimester med bedre form og større sjangse for at dette går veien❤️

Back
Topp