Anonym55624

Andre møte med forumet
Hei! :) Jeg og min samboer er nå i pp 9, og det har foreløpig ikke klaffet for oss. Eller? I dag er mensen 1 dag forsinket og jeg har noen svake symptomer som forsterker mistanken:

- Mensmurringer/svakere menssmerter enn vanlig (jeg har vanligvis ganske kraftige menssmerter). Dette har jeg hatt i en ukes tid, og det kjennes hele tiden ut som at mensen kommer hvert øyeblikk
- Små stikk/stikkende følelse i livmor
- Trykkende følelse i livmor
- Tett nese
- Har hatt et par episoder med metallsmak/blodsmak i munnen
- Hadde et par små rosa dråper med blod på papiret på do ca. 12 dpo (festeblødning?)
- Oppblåst/luft i magen

Hva tror dere? Noen med lignende symptomer? Erfaringer?

Min syklus har vært helt regelmessig siden prevensjonsslutt, så det føles litt rart at den plutselig er forsinket. Har lenge slitt med at jeg ikke har den følelsen av at «nå er jeg gravid», og den har jeg forsåvidt ikke nå heller.. Igjen så aner jeg ikke hvordan det føles å være gravid. Noen som kan beskrive dette? Føler man seg nødvendigvis «annerledes» såpass tidlig?

Det kan godt hende at lysten spiller meg et puss med disse symptomene. Har ikke turt å teste enda! :nailbiting: På forhånd tusen takk for alle svar!
 
Greia er at alle syptomene listet opp, også kan være tegn på menstruasjon.
 
Jeg ville tatt en graviditetstest :happy: i prøveperioden er jeg kjent med symptomer som ikke har vært vanlig for meg, å det trur jeg har noe med at man håper sånn.

sist jeg ble gravid (mistet i uke 6) var mine symptomer før positiv test: ømme pupper, mens lignende smerte, opplåst, mye luft i magen og kastet opp.

lykke til! Håper det har klaffet for deg <3
 
Takk for at du deler dine erfaringer! :happy: Jeg skal prøve meg på en test i morgen dersom mensen ikke kommer til da!

Tusen hjertelig takk! <3
 
Takk for at du deler dine erfaringer! :happy: Jeg skal prøve meg på en test i morgen dersom mensen ikke kommer til da!

Tusen hjertelig takk! <3
Jeg krysser fingrene for at mensen ikke kommer og at du får to fine streker i morgen!! Hold oss gjerne oppdatert. Vi er en gjeng inne på ikm uke 1, om du vil slenge deg med inn der.
Det skulle bare mangle ❤️
 
Da jeg var gravid (exu) fikk jeg store ømme pupper rett før IKM og tett nese. Veldig annerledes enn rett før mens, men mensmurringer etc var dønn likt. Jeg tok en test for de jeg fikk mistanke om at noe var annerledes. Nå som vi prøver igjen tenker jeg alltid at jeg er gravid etter EL, men det er nok bare progesteron som spiller meg et puss:hungover: Gang på gang..
 
Mitt største symptom var at jeg våknet en natt å var ekstrem tørst. Å tørstet veldig den dagen. Målte hcg i blodet samme dag og fikk det bekreftet:) ..og høyere hvilepuls.

Ellers hadde jeg ømme brystvorter, tydlige blodårer på dem, strekk følelse i magen som gjorde vondt når jeg feks skulle nyse, å ble varm i ansiktet når jeg skulle sove og de typiske mens murringene i mage og korsrygg. Men jeg tok progesteron å viste jo ikke om dette var pga det, eller mens eller evnt graviditet.
 
Back
Topp