Dere som har hatt det, hvordan merka dere det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tror nok dette er veldig individuelt. Jeg har hatt noen runder både gravid og ikke gravid. Mens jeg er gravid har jeg ikke merket noe og det har blitt oppdaget ved vanlig svangerskapskontroll, men som ikke-gravid så har jeg kjent noen av de symptomene du beskriver, men på langt nær så ille som du beskriver.Jeg har slitt MYE med UVI.. Og det bare kjenner du! Jeg pleier å få det på natten. Da begynner det med en merkelig følelse i kroppen som gjør at jeg ikke greier å ligge stille i det hele tatt. Når jeg da våkner fordi det er en ubehagelig følelse i kroppen får jeg som regel ikke sove igjen og må på do. Ved vannlating da er det som regel så tidlig at det ikke direkte svir, men kjenner at det ikke er riktig. Da er det bare å komme seg til lege med en gang, for hos meg eskalerer det på få timer, og får jeg ikke antibiotika , ligger jeg med feber, ekstrem svie nedentil konstant og et konstant trykk på blæra. Kjennes ut som barberblader dom skal ut av urinrøret. Men nå har jeg hatt det mye og får det veldig hardt da..![]()
Tror nok dette er veldig individuelt. Jeg har hatt noen runder både gravid og ikke gravid. Mens jeg er gravid har jeg ikke merket noe og det har blitt oppdaget ved vanlig svangerskapskontroll, men som ikke-gravid så har jeg kjent noen av de symptomene du beskriver, men på langt nær så ille som du beskriver.
Min tante er ekstremt plaget, med mange runder i året, til og med hatt nyrebekkenbetennelse flere ganger. Hun kjenner knapt at hun har det, før det er ILLE. Så det er nok ikke alle som "bare kjenner det!".