Symptomer på MA?

HM89

Glad i forumet
Januarlykke 2020
Noen som vet hva slags symptomer det er på MA? Hater å skive/snakke om det.... Var på ultralyd i uke 7 og så ett bankende hjertet. Etter jeg kom i uke 9 har de ømme brystene blitt borte og kvalmen mye mindre. Dumme meg kjøpte jo dopler , og har prøvd den både Igår og idag uten å finne hjertelyd :( føler jeg har letet overalt på magen.. Jeg vet man ikke skal få panikk , men tankene begynte å surre ! Så jeg har bedring time til ultralyd hos gynekologen min i morgen.

Jeg gruer meg heeelt sinnsykt og har så dårlig magefølelse. Mulig det også er mye hormoner i sving også.

Er forresten 10+5.

Jeg merket ikke noe til det, kvalmen og sånn hadde begynt å gitt seg, men jeg var jo i uke 12 så trodde det var normalt. Ingen blødning eller noe. Fant det kun ut fordi mannen ønsket å dra på TUL og jeg er glad for det!

Noen som vet hva slags symptomer det er på MA? Hater å skive/snakke om det.... Var på ultralyd i uke 7 og så ett bankende hjertet. Etter jeg kom i uke 9 har de ømme brystene blitt borte og kvalmen mye mindre. Dumme meg kjøpte jo dopler , og har prøvd den både Igår og idag uten å finne hjertelyd :( føler jeg har letet overalt på magen.. Jeg vet man ikke skal få panikk , men tankene begynte å surre ! Så jeg har bedring time til ultralyd hos gynekologen min i morgen.

Jeg gruer meg heeelt sinnsykt og har så dårlig magefølelse. Mulig det også er mye hormoner i sving også.

Er forresten 10+5.

Sniker
Det finnes ingen standard symptomer på MA, fordi det er en graviditet hvor kroppen tror den er gravid selv om utviklingen har stoppet. Men det er ikke noe uvanlig at du ikke finner hjertelyden så tidlig hvertfall ❤️
Mest sannsynlig er alt i orden!

Er vel kanskje sjeldent det også skjer om man har vært på ultralyd å sett hjertet slå i uke 7 også ? :smiley-ashamed004

Absolutt ingenting. Tok en tidlig ultralyd og der var det dødt. Trodde vi var 10+1 i dag, fosteret sluttet å utvikle seg ca 8+3

Jeg hadde ingen forvarsel. Ville overraske mannen med et ultralyd bilde. Og der var babyen død.
Jeg var på TUL 6+0 og så hjerte som slo. Babyen døde 9+3.
Hvis du er i tvil gå på ul eller snakk med legen.
Symptomer skal kunne bedre seg i uke 9.
Ved MA tror kroppen at du er gravid. Morkaken lever videre og produserer HCG. Så da skal du ennå ha symptomer slik jeg forstod det.

Huff ! Klemmer til dere som har mistet :sad010jeg tror jeg rett og slett må ta dagen som den kommer i morgen. Jeg har time 09:30 :(

Huff ! Klemmer til dere som har mistet :sad010jeg tror jeg rett og slett må ta dagen som den kommer i morgen. Jeg har time 09:30 :(
Lykke til i morgen! Mangel på symptomer og å ikke finne hjertelyd så tidlig er vanlig begge deler, så det går sikkert fint! Men det er jo så lett å bli bekymra, så skjønner deg veldig godt! :Heartred

Krysser fingrene for deg. Jeg har aldri hatt mye symptomer så mangellapp dem har ikke vært noe farevarsel tidligere. Derfor har jeg ikke kjøpt sånn doppler. Hadde skremt meg selv hver gang jeg prøvde. Og jeg har hatt babyer som klikket av å bli sjekket. Både på ultralyd og hos jordmor kommenterte de på det.

Lykke til i dag. Håper på gode nyheter senere !

Tusen takk! Venter på å komme inn nå... Er så nervøs at jeg nesten kaster opp :(:(

Hadde absolutt ingen symptomer. Hadde sett normal utvikling helt til uke 9+5 med 3 TUL, hadde sett bevegelser og alt. Men i uke 12 sa UL at utviklingen hadde stoppet i uke 11...

Lykke til <3 Det er nok uvanlig at slikt skjer, selv om jeg virkelig trodde vi ikke var "av de uheldige"...

Hei <3 er sant som man sier , bedre å ta en ultralyd for mye enn for lite, for jeg er så lettet nå <3 aktiv liten babis som sparket og vinket med armene. Jeg er så lettet :)

Vedlegg

• F0615B5C-4FCC-45A4-9C24-4B58B2FC7A1E.jpeg
    F0615B5C-4FCC-45A4-9C24-4B58B2FC7A1E.jpeg
    25,4 KB · Visninger: 25
Så godt å høre❤️

Så kjekt å høre. Jeg kjenner at jeg lever litt på dere som ennå har spirene i magen.
Så krysser alt jeg har for at det skal gå bra med dere andre.

Back
Topp