symptomer på jente eller gutt?

oss4

Betatt av forumet
Novemberlykke 2015
Dere som har både jente og gutt fra før, hadde dere forskjellige symptomer? :)

Førstegang jeg var gravid var det gutt. Kvalmen kom faktisk i uke 12 og var helt forferdelig på morgenene. Heldigvis ble det mye bedre etter å ha kasta opp en del og å spise :p
Andre gangen jeg var gravid var det jente. Kvalmen kom kastende over meg i uke 5 og ble til ca uke 14/15! Det eneste som hjalp var å ligge i en spesiell posisjon på sofaen. Om jeg måtte bevege på meg så kasta jeg opp. Det var rett og slett helt forferdelig :(
Den gangen her så har jeg nå i uke 7 blitt plaget med morgenkvalme. Gir seg som regel så lenge jeg passer på å spise og drikke. Har kun kasta opp en gang, enn så lenge ;)
Har forresten en sterk magefølelse på gutt den gangen her å :D

Gutt: trøtt, litt små kvalm, huden ble fin, stor sexlyst :p tidlig El (rett etter mens)

Jente: null sex lyst, bekkenplager før testen slo positiv, blemmer i munnen å skikkelig stygg i huden, synet ble svekka, reagerte på masse lukter.
(Vanlig El) hodepine de første 3 mnd

Nå: vekslende sex lyst, små kvalm, bekkenet bare murrer litt, huden er fin, trøtt
(Nok en tidlig El )

Å masse drømmer om gutt :) selv om de fleste sier jente på meg så blir jeg bare mer å mer sikker på st det er gutt :) blir så spennende å se :D

Back
Topp