Blir helt paranoid av dette. Kjenner etter hele tiden og har panikk for en ny BO. Vet at jeg har mye mer symptomer denne gang, men likevel. kjenner på puppene 100 ganger om dagen, er de like ømme? Er jeg like kvalm som i går?
Jeg er kvalm og puppene er ømme, men puppene er litt opp og ned i hvor ømme de er, er det vanlig? kvalmen går også litt opp og ned i løpet av dagen. I dag er jeg ikke så dårlig som i går, tror jeg ? Er det normalt at det går slik opp og ned eller ?

Jeg er kvalm og puppene er ømme, men puppene er litt opp og ned i hvor ømme de er, er det vanlig? kvalmen går også litt opp og ned i løpet av dagen. I dag er jeg ikke så dårlig som i går, tror jeg ? Er det normalt at det går slik opp og ned eller ?

Blir gærn av det!
krysser fingrene
hehe
spennende med ul. Her blir det innvendig ul på sykehuset 20. Mai og utvendig hos legen 12 mai. Veldig usikker på om legen vil se noe utvendig, men håper det, slik at jeg kan roe meg ned litt
Kanskje det bare gjør meg mer usikker, men har et håp om at vi ser noe! ja det kan være jeg også hadde ma sykt tidlig, men gyn mente blighted ovum evt veldig tidlig ma.
skal oppdatere jeg også!