Symptomer og uvi..

Svirrevipp

Forelsket i forumet
Jeg har kun hatt UVI en gang tidligere, og da var det nesten nyrebekkenbetennelse før det ble oppdaget. Jeg hadde ingen smerter...

Nå er jeg litt sår nedentil (når jeg tørker), og har vondt i høyre side når jeg tisser… Tenkte det var greit å sjekke opp.. og, det var det nok…
Irritert tarm og scoret 2/3 på urinprøven for UVI… Sååå.. da har jeg begynt på antibiotika med en god dæsj biola til.. Hehe…

Tenkte kanskje det kom av at jeg har hatt prøverør, og de har jo bokstavelig talt stukket hull i både livmor og begge eggstokker, men vi får nå se da, om det går over med antibiotika eller ei..

Ellers har ikke kvalmen kommet for fult, men er litt småkvalm nå og da.. Ligamentsmerter og mensmurringer har jeg MASSE av, og jeg er både oppblåst og har treg mage..
I morgen er jeg 5 uker på vei! :D Bare 3 uker igjen til 8-uker er nådd, og i uke 8 skal jeg på tidlig UL pga prøverørsbehandlingen. Det er første nedtelling for meg!


Tenk at spiren sitter fortsatt! Det er et under.. :love7:notworthy
Hvordan er det med dere?
 
joda.. kvalmen, halsbrannen, oppblåst og ømme pupper.. HELT klart gravid :p
 
Huff, UVI er vooondt! Godt du fikk sjekket det :)

Jeg er kvalm, oppblåst, ømme pupper, trøtt, sur/glad/emo, tissetrengt og røde roser i kinnene-->

Jepp! helt klart gravida her og:Heartpink
 
Back
Topp