Symptomer og plager i 2.trimester

Ikke noe særlig kvalm med mindre jeg lukter noe grusomt, det er ikke rent sjeldent med en sånn følsom nese :) hver gang jeg spiser mat blåser magen min seg opp og jeg får press på alt, det er veldig smertefullt. Aner ikke om det er normalt.. merker ofte at det strekker i magen og noe stikninger. Kan få krampe i ryggen også om jeg løfter litt tungt.

Spyr fortsatt hver eneste dag, men de fleste dagene nå er det bare om morningen - selvom kvalmen er der hele dagen. Litt mer hodepine nå enn før, det pleier jeg ikke ha når jeg ikke er gravid! Ellers forandret seg med at puppene ikke er så ømme lengre, og at magen vokser som bare juling :P

Spyr fortsatt hver eneste dag, men de fleste dagene nå er det bare om morningen - selvom kvalmen er der hele dagen. Litt mer hodepine nå enn før, det pleier jeg ikke ha når jeg ikke er gravid! Ellers forandret seg med at puppene ikke er så ømme lengre, og at magen vokser som bare juling :P

Så godt å høre at du ikkr spyr deg igjennom dagen lenger! :D her har det heldigvis bare vært på morningen! Men kvalmen henger i likevel!

Mindre symptomer og ikke så trøtt. litt uggen og småkvalm innimellom hvis sulten. Litt vondt rundt livmor i dag morges. Bekkenproblemer ikke kommet ennå! Hurra! Hel dag på Tusenfryd og det gav meg faktisk krefter til å slå gresset og rydde, sette på vask etc når jeg kom hjem!

Jeg er nå 15+2 og føler jeg fremdeles har masse symptomer :p

Er enda ofte uggen/kvalm, spesielt hvis jeg er sliten, stresser eller sulten. Spiser og tisser HELE tiden :p vonde nippler, hodepine, halsbrann, veldig fort trøtt og sliten.

Har også strekkinger i magen ved brå bevegelse, og vondter i hoft/rygg/rompe nå og da :) i tillegg ser det ut så jeg har lagt på meg 10kg og er ganske så oppblåst :D :p

Jeg har enda en uke før jeg er inne i andre trimester. Jeg har like vondt i puppene som jeg har hatt hele tiden, bekkenløsning, isjias, og er blitt enda trøttere enn hva jeg har vært tidligere...

Jeg er enda trøttere om dagen, jeg. Blir så sliten av ingenting!Nå er jeg bare 12+0 i dag, så vet ikke om ting kommer til å endre seg fremover. Har ikke kasta opp på et par dager da, men tørr ikke kutte ut postafen helt enda av den grunn.

Er ikke så stor forskjell her, men er litt mindre kvalm og trøtt og de ømme puppene er omtrent borte. Har en del ligamentsmerter, de er kanskje litt vondere enn tidligere, kraftig hodepine til tider, og har fått en liten kul på magen :)

Mindre kvalm,men fortsatt stuptrøtt og føler meg fyllesyk... Og har begynt å få smerter i bekkenet. Puppene har ikke vokst mer nå, så har ikke like vondt i dem heller lengre:) men dem er fortsatt litt hovne og tunge da.

Det verste er uroen i armer og bein på kvelddr og netter! Så sover veldig urolig!

Trøtt og sliten enda , enkelte dager med kvalme, mer hodepine, bekkenløsning kommer mer og mer, litt ømme pupper.

Back
Topp