Symptomer og kjønn

Familieforøkelse

Glad i forumet
Augustbarna 2021
Gresskarfrøene2023
Er det noen her som har fått jente til tross for at de ikke var spesielt kvalme eller kastet opp ila 1.trimester?

Grunnen til at jeg spør er fordi jeg var ganske kvalm (men kastet ikke opp) i starten og tenkte at sjansen var stor for at vi skulle få en jente denne gangen. Men nå er jeg ikke så kvalm lengre (uke 7) mest bare litt uggen og helt ærlig litt skuffet fordi jeg var så innstilt på å få jente og dermed en av hver. Det viktigste er jo å få et friskt barn, så jeg blir jo skuffet over meg selv for at jeg blir skuffet over at kvalmen dabbet av og at vi da kanskje ikke får en jente likevel:banghead: Men er det alltid slik da, at man må være kvalm og/eller kaste opp for at det skal være ei jente inni der?

Moren min har to gutter og en jente, og var aldri kvalm med noen av dem.

Svigerinnen min har tre jenter og var kastet bare opp i svangerskap nr. 2 for da var det tvillinger :)

Spent på å høre folk sine erfaringer, da! Har bare gutt selv, og var lite kvalm da. MYE mer kvalm nå.

Jeg har 2 gutter og 2 jenter. Var ekstremt kvalm med jentene, til over halvveis. Med kuttene var jeg kun litt uggen i starten, kanskje i en 2 -3 ukers tid.

Jeg har en jente og var aldri noe særlig kvalm, litt uggen her og der bare. Ganske likt denne gangen. Litt småuggen på tom mage.
Håper mest på gutt siden jeg har jente, men blir glad uansett :happy:

Back
Topp