Symptomer og kjønn

SB93

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
http://www.klikk.no/foreldre/gravid/article823646.ece
I følge artikkelen her så har symptomer og kjønn noe og si..

Dere som har flere barn. Gjerne en av hver. Har det vært noe forskjell på symptomer og kjønn? Har det stemt I forhold til artikkelen over med symptomer og kjønn?:)

Har googlet noe rundt om dette selv. Spesielt I første svangerskapet. I følge symptomene da skulle jeg fått gutt, men fikk jente. Jeg er derfor veldig spent på hvordan erfaringer andre her har?:)
 
Ingen?:)
 
Tror det er så individuelt... hehe.. dessverre.. jeg var ikke kvalm med forrige... noe som tyder på gutt.. noe jeg fikk... MEN jeg har ei venninne som har født 3 gutter.. og spydd hele svangerskapene med alle.. og ei som har en av hver og syntes kvalmen var verst med gutten... så tror nok ikke det har så mye å si ..dessverre... selv om man leter etter tegn ;)
 
Tror det er så individuelt... hehe.. dessverre.. jeg var ikke kvalm med forrige... noe som tyder på gutt.. noe jeg fikk... MEN jeg har ei venninne som har født 3 gutter.. og spydd hele svangerskapene med alle.. og ei som har en av hver og syntes kvalmen var verst med gutten... så tror nok ikke det har så mye å si ..dessverre... selv om man leter etter tegn ;)
Det er det nok helt sikkert. Jeg også hadde alle symptomene som tydet på gutt i første men der var det ei lita jente! Men morsomt å se om det har stemt og eventuelt vært annerledes med gutt og jente:)
 
Jeg har to jenter og en gutt. Hadde ikke noe særlig symptomer på noen av de. Kun litt trøtt. Eneste forskjellen på gutt og jente jeg kunne se var magen. Når jeg gikk med jentene så var magen min flat forann på en måte. Med gutten var jeg mer rund.
 
DER var det mye som stemte med meg og gutt iallefall ;) men om det er tilfeldig eller ei... det vet man jo ikke ;)
 
Alt dette sier at jeg skulle fått en jente sist, men det ble en gutt. Tror ikke noe på sånne ting...
 
Back
Topp