Symptomer og kjønn

Ifølge kartet blir det gutt..

Men jeg har - før jeg i det hele tatt ble gravid - hatt feeling på at tulla vår kom til å bli storesøster for en jente...

Jeg har noen rare feelinger. Sist svangerskap var jeg supersikker på jente. Hvis jeg bare tenkte på gutt, så føltes det helt feil. Jeg sa - dersom vi får en gutt - så er han homo. *fnis*

Så det var grusomme følelse å gå med.. Hvis jeg nå skulle ha tatt feil. Men jeg tippet på jente, med fødsel 4-6.november(Dette tippet jeg i april). Og hu ble født 5.november. 1 uke før fødsel frykta jeg hu nærma seg 4,8kg - hu ble 4830g :p

Så.. det er noe med disse magefølelsene... Men jeg føler det er litt tidlig å tippe nå... samme symptomer som sist.. mye trykk i hodet -> migrene, uggen/småkvalm.

Jeg har hatt noen svake vibber mot jente... og svake vibber mot 22.februar, og 4,9kg... men til syvende og sist spiller det ingen rolle :D

Vi har tøfft guttenavn og jentenavn som jeg gleder meg til å bruke(Ok, litt usikker på om mannen har godkjent de da men..). Så jeg er åpent for begge deler [:D]

Forrige gang ble jeg veldig kvalm og trøtt da jeg var 6-7-uker på vei....hadde ekstremt god luktesans og brakk meg av nesten alle lukter..[&:] Jeg var kvalm frem til jeg var ca 5 mnd på vei, da ble det hvertfall bedre. Hadde ingen matlyst og ville ikke ha sjokolade engang, som jeg vanligvis er veldig glad i! Noen dager levde jeg på smoothie.... og leverpostei var det værste jeg visste!
Iløpet av de siste 2 mnd kom lysten på sjokolade og andre søtsaker tilbake[:)] Og så var jeg nok litt ekstra glad i gulost!
Hadde følelsen av at jeg ventet ei jente, og jente ble det![:)][:)]

Denne gangen føles det veldig likt 1.gangen.......men man vet aldri!![:)]

Jeg har akkurat samme symptomer som sist, dvs ingen. Så kanskje jente denne gangen også??

Back
Topp